Arany jános cikkek


A jó ügyfélélményért ki kell lépni a komfortzónából

A jó ügyfélélményért ki kell lépni a komfortzónából 

Az omnichannel értékesítés ma már nem csak egy követhető módszer, de a sikerhez vezető út egyik kihagyhatatlan lépcsőfoka. Az új ügyféligények elmossák a határokat a hagyományos és online értékesítés között, így hiába volt valaki eddig sikeres az e-kereskedelemben, ha nem akar lemaradni, fel kell kötnie a nadrágot a hagyományos üzletmenetek terén is. Arany Jánossal, az SAP Hybris üzletág vezetőjével beszélgettünk a többcsatornás értékesítésről.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Költségkímélés

Könnyebb hitelezés a cégeknek

Könnyebb hitelezés a cégeknek  

A Garantiqa 2026. június 30-ig meghosszabbított díjelengedéssel támogatja a beruházási hitelek felfutását.

Pénzszerzés

Nagy lakáspiaci meglepetés: hirtelen fékezés a vevőknél, felpörgés a kínálatban

Nagy lakáspiaci meglepetés: hirtelen fékezés a vevőknél, felpörgés a kínálatban  

A lakáspiac novemberben már a lecsendesülés jeleit mutatja, de keresleti és kínálati oldala eltérő dinamikát mutatott, ami leginkább a lakásvásárlóknak kedvez.

Klímablog

Új támogatásra pályázhatnak a cégek

Új támogatásra pályázhatnak a cégek 

Januártól új támogatás segíti a környezeti károk mérséklésében közreműködő vállalkozásokat.

Infokom

 Óriási tévhitben a magyar cégvezetők a mesterséges intelligenciával kapcsolatban

Óriási tévhitben a magyar cégvezetők a mesterséges intelligenciával kapcsolatban  

A magyar kis- és középvállalkozások több mint fele még el sem kezdte az MI bevezetését.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo