Soha ki nem találod, mely országokban facebookoznak a legtöbbet

Jelenleg több mint 5 milliárd aktív közösségi média felhasználó van világszerte. A „tipikus” internetfelhasználó napi közel 2 és fél órát tölt a közösségi médiában, ami teljes online idejük több mint egyharmadának felel meg.

A nők átlagosan napi 16 perccel többet tartózkodnak a közösségi médiában, mint a férfiak. A TikTokon a legmagasabb az átlagosan eltöltött idő, míg a YouTube teszi ki a közösségi médiában felhasznált összes idő legnagyobb részét.

A közösségi médiában átlagos napi 3 óra 43 perccel Kenya vezeti a közösségi médiában eltöltött idő globális listáját. Afrika-szerte, Dél-Afrikában, Nigériában és Ghánában magas még a közösségi média függőség.

Dél-Amerikában Brazília követi szorosan a két vezető afrikai államot. Naponta átlagosan 3 órát és 34 percet szörfölnek a brazilok a közösségi oldalakon.

A listán a japánok az utolsók. A szigetországban a felhasználók mindössze átlagosan napi 1 óra 53 percet fordítanak a közösségi médiára.

Véleményvezér

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet  

A két ország újabb listán ver minket. 
A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban

A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban  

Még Bulgáriában és Romániában is tovább élnek az idősek. 
Nem lehetünk büszkék: ezen a listán is utolsó helyen szerepel Magyarország

Nem lehetünk büszkék: ezen a listán is utolsó helyen szerepel Magyarország  

Ukrajna és Románia is jobban teljesített. 
Hadházy Ákos megmutatta, hogyan szépül a hatvanpusztai Orbán-birtok

Hadházy Ákos megmutatta, hogyan szépül a hatvanpusztai Orbán-birtok 

Épül, szépül a körbezárt uradalom környéke is. 
Kövér Lászlónál betelt a pohár, megbüntette Hadházy Ákost

Kövér Lászlónál betelt a pohár, megbüntette Hadházy Ákost 

A független országgyűlési képviselőnek hétmillió forintba került egy régebbi Orbán-beszéd lejátszása a parlamentben. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo