Nem bírunk ellenállni az üdülési csekknek

A Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány által kibocsátott kedvezményes üdülési csekk vásárlás 2009. első negyedévében 30%-kal nőtt az előző év hasonló időszakához képest.

Az adatok alapján megállapítható, hogy az év elejével bővített felhasználhatósági lehetőségek kedvezően hatottak az üdülési csekk iránti keresletre. A közel másfél millió üdülési csekk tulajdonos ma már több mint 12 ezer hazai szolgáltatónál használhatja fel a munkáltatójától kapott kedvezményes természetbeni juttatását.

Az idei év első három hónapjában 12,5 milliárd forintot költöttünk az üdülési csekkel, míg tavaly ugyanebben az időszakban „csak" 9,3 milliárdot. A béren kívüli fizetés ezen formáját leginkább szálláshelyekre költjük (65%), utána jelentősen lemaradva következik a közösségi közlekedés (9%), a sport (8%), az egészségmegőrzés (6%), az étterem (5%), az utazási iroda (4%) és a kultúra (2%).

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo