Alkoholosak feljövőben

A pralinépiac még mindig növekszik, s folytatódott a nemzetközi márkák dominanciája is - derül ki az AC Nielsen piackutató cég frissen kiadott 2005 december-2006 januári adatokat feldolgozó jelentésében. A Storck Hungária Kft. terméke, a Merci megszerezte az első helyet, és a cég másik vezető terméke, a Toffifee is bekerült a legnépszerűbb 5 márka közé.

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Az édességpiac szempontjából meghatározó év végi időszakban a 2004-es karácsonyi időszakhoz képest közel 16%-kal nőtt az értékesített termékek volumene. A bővülés nem csak mennyiségi volt, a pralinépiacon az árbevétel is az inflációs szintet jelentősen meghaladó mértékben nőtt. A 2004-es "év végi hajrában" valamivel több mint 3 milliárd forintot költöttek a magyar fogyasztók pralinéra. Ezt a most zárult szezonban közel 11%-kal, vagyis majdnem 300 millió forinttal szárnyalta túl a piac.

Bár a fő praliné szegmensek közül az alkoholos pralinék vannak feljövőben, valamint összességében 11,6%-kal több termék került a polcokra, a főbb márkák közül idén is a Merci vezet, megelőzve az olyan nagy konkurens márkákat, mint a Raffaello, Ferrero Rocher vagy az I Love Milka - áll az AC Nielsen felmérésében. A Toffifee, ami kevésbé ajándékozási termék, szintén előkelő helyezést ért el: az eladott mennyiségek alapján ötödik a sorban.

Az importált édességek aránya egyre nő a magyar piacon, mind értékben, mind mennyiségben. A fenti trendek nagy valószínűséggel Húsvétkor is folytatódnak.

Véleményvezér

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.
Ömlik az uniós pénz Lengyelországba

Ömlik az uniós pénz Lengyelországba 

Húznak el tőlünk a lengyelek, de nagyon.
Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten

Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten 

Van-e még lejjebb, vagy már a gödör fenekén vagyunk?
Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt

Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt  

A miniszterelnök magára hagyta a magyar idős embereket.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo