Alkoholosak feljövőben

A pralinépiac még mindig növekszik, s folytatódott a nemzetközi márkák dominanciája is - derül ki az AC Nielsen piackutató cég frissen kiadott 2005 december-2006 januári adatokat feldolgozó jelentésében. A Storck Hungária Kft. terméke, a Merci megszerezte az első helyet, és a cég másik vezető terméke, a Toffifee is bekerült a legnépszerűbb 5 márka közé.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Az édességpiac szempontjából meghatározó év végi időszakban a 2004-es karácsonyi időszakhoz képest közel 16%-kal nőtt az értékesített termékek volumene. A bővülés nem csak mennyiségi volt, a pralinépiacon az árbevétel is az inflációs szintet jelentősen meghaladó mértékben nőtt. A 2004-es "év végi hajrában" valamivel több mint 3 milliárd forintot költöttek a magyar fogyasztók pralinéra. Ezt a most zárult szezonban közel 11%-kal, vagyis majdnem 300 millió forinttal szárnyalta túl a piac.

Bár a fő praliné szegmensek közül az alkoholos pralinék vannak feljövőben, valamint összességében 11,6%-kal több termék került a polcokra, a főbb márkák közül idén is a Merci vezet, megelőzve az olyan nagy konkurens márkákat, mint a Raffaello, Ferrero Rocher vagy az I Love Milka - áll az AC Nielsen felmérésében. A Toffifee, ami kevésbé ajándékozási termék, szintén előkelő helyezést ért el: az eladott mennyiségek alapján ötödik a sorban.

Az importált édességek aránya egyre nő a magyar piacon, mind értékben, mind mennyiségben. A fenti trendek nagy valószínűséggel Húsvétkor is folytatódnak.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo