A Citi közel 200 éves globális innovációs hagyományaira építve a Citibank Magyarország elsőként vezette be a hazai piacon a 24 órás telefonos ügyfélszolgálatot 1995-ben, elsőként kínált kezes és fedezet nélkül személyi kölcsönt 1996-ban, elsőként bocsátott ki valódi hitelkártyát 1998-ban, és elsőként kínált külföldi befektetési alapokat magánügyfeleknek 2002-ben.
Napjainkban a pénzintézet egyedülálló globális bankként széles körű termékekkel és szolgáltatásokkal szolgálja ki nagyvállalati, kkv- és lakossági ügyfeleit Magyarországon. Az évforduló kapcsán Batara Sianturi, a Citibank Magyarország elnök-vezérigazgatója elmondta, hogy a következő 25 évben is azon lesznek, hogy ügyfeleink életminőségét növelni tudják a páratlan globális hálózatukat és széles körű, világszínvonalú termékeiket kiaknázó innovációikkal.
A Citibank Magyarországon: Eredmények és mérföldkövek
2011 találkozók szervezése kötvénypiaci befektetőkkel az ÁKK megbízásából Európában és az Egyesült Államokban 2010 nemzetközi portfóliódiverzifikációs megoldások a magyarországi ügyfeleknek a Citi International Personal Bankon keresztül főszervező a Magyar Köztársaság kétmilliárd dolláros államkötvény-kibocsátási tranzakciójában
2009 a Magyar Telekom–Citibank közös márkajelzésű hitelkártya bevezetése főszervező a Magyar Köztársaság egymilliárd eurós államkötvény- kibocsátási tranzakciójában a Citibank az írországi székhelyű Citibank Europe plc fióktelepeként folytatja működését Magyarországon
2008 0 Ft-os bankszámlacsomagok bevezetése elsőként a hazai piacon, a termék a MasterCard – Az év bankja versenyben „Az év lakossági folyószámla terméke” díjat nyeri el 2008-ban, 2009-ben és 2010-ben egyaránt az emeafinance magazin „Legjobb külföldi befektetési bank” díjának elnyerése, majd díjismétlés 2009-ben és 2010-ben
2007 a Citigold Select Center megnyitása és a Citigold Global Access szolgáltatás elindítása
2006 a Global Finance magazin „Legjobb Vállalati és Intézményi Internet Bank”, valamint a „Legjobb Lakossági Internet Bank” díjainak elnyerése, majd ismételten az ezt követő négy évben a Citibank Platinum hitelkártya Citigold Club privilégiumszolgáltatásokkal, a Malév–Citibank és a Shell MasterCard a Citibanktól közös márkajelzésű hitelkártyák bevezetése
2005 a Citi Globális Szolgáltató Központ létrehozása Budapesten
2004 az első hitelkártyákhoz kapcsolódó kedvezményes részletfizetési lehetőség bevezetése
2003 a Citigold Vagyontervezési szolgáltatás elindítása
2002 elsőként külföldi befektetési alapok forgalmazása magánügyfeleknek Magyarországon
2001 az első iszlám finanszírozási struktúra megvalósítása Magyarországon a MOL számára
2000 az ING Bank hazai lakossági, valamint kkv-üzletágának és fiókhálózatának megvásárlása
1998 az Európai Kereskedelmi Bank megvásárlása és a kis- és középvállalati üzletág elindítása az első valódi hitelkártya kibocsátása Magyarországon
1996 az első kezes és fedezet nélküli személyi kölcsön bevezetése a magyar piacon
1995 az első 24 órás telefonos ügyfélszolgálat elindítása Magyarországon az első lakossági Citibank-fiók megnyitása a budapesti Vörösmarty téren a lakossági üzletág indulása
1993 az első hazai kereskedelmi értékpapír-kibocsátási program a Matáv számára
1985 a Citibank működésének indulása Magyarországon vállalati ügyfelek kiszolgálásával