A szépségipar nagyágyúja végzett az élen

Közzétette 2017-es zöld rangsorát a Newsweek és a Corporate Knights üzleti magazin. Az első helyen a L’Oréal végzett. Ezzel a világ 500 vállalata között a legjobban szereplő nemzetközi cég és a legjobban teljesítő, személyes felhasználásra szánt termékeket gyártó vállalat lett.

A L’Oréal világ szinten vezető szerepet tölt be a fenntartható vállalati működésben. Ezt az előző évben számos jelentős, független, nemzetközi szervezet is elismerte kitüntetéseivel. A vállalat élen végzett a Newsweek és a Corporate Knights üzleti magazin zöld rangsorán, valamint azon két cég egyike volt, amelyek a CDP (Carbon Disclosure Project) környezetvédelmi minősítő szervezet mindhárom programjában a legmagasabb „A” minősítést kapták.

A Newsweek és a Corporate Knights közzétette a 2017-es zöld rangsorát, amelyen a L’Oréal 89,90%-os eredményt ért el. Ezzel a világ 500 vállalata között a legjobban szereplő nemzetközi vállalat és a legjobban teljesítő, személyes felhasználású termékeket gyártó vállalat lett.

A L’Oréal a világ azon két vállalata közé tartozik továbbá, amelyek 2017-ben, a CDP mindhárom programjában: a vízgazdálkodás javításában, a szén-dioxid-kibocsátás csökkentésében és az erdőirtás megfékezésében is a legkiválóbb teljesítményt nyújtották.

Ezzel a L’Oréal a CDP legmagasabb „A” minősítését szerezte meg mindhárom területen belül.  A CDP több mint 3000 nagyvállalat környezetvédelmi tevékenységét értékeli évről évre „A-D” minősítéssel. Az „A” listára kizárólag a legjobbak kerülhetnek fel.

A L’Oréal 2013-ban indította el a Sharing Beauty With All programját, amely a fenntarthatóságot és a haladást hirdeti. Ezek az elismerések a program sikerességét dicsérik, amelyről Jean-Paul Agon, a L’Oréal elnöke és vezérigazgatója is elismerően nyilatkozott:

„Ezek az elismerések is bizonyítják szilárd elkötelezettségünket a fenntartható átalakulás mellett, és arra bátorítanak

A vállalatok többsége nem tudja, hogyan kell “zölden” működni
Sok vállalat érdemben nem valósítja meg fenntarthatósági és energiagazdálkodási programjait. Többségük ugyan felkészültnek tartja magát ezen a területen, ugyanakkor kevesebb mint 30 százalékukat foglalkoztatják az olyan újabb lehetőségek, mint a mikrohálózatok vagy az energiatárolás - olvasható egy felmérésben.
minket, hogy még tovább menjünk. Szeretnénk fontos szerepet játszani, és aktívan hozzájárulni a környezeti problémák megfékezéséhez, amelyekkel ma a világ szembenéz.”

A program célul tűzte ki a termékek és összetevők, valamint az üzemek és elosztó központok környezeti lábnyomának csökkentését, a fenntartható fogyasztói döntések kialakítását, valamint a csoport közösségeinek, beszállítóinak és munkavállalóinak bevonását a fejlődésbe. (Avantgarde Group)

 

 

 

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo