A szépségipar nagyágyúja végzett az élen

Közzétette 2017-es zöld rangsorát a Newsweek és a Corporate Knights üzleti magazin. Az első helyen a L’Oréal végzett. Ezzel a világ 500 vállalata között a legjobban szereplő nemzetközi cég és a legjobban teljesítő, személyes felhasználásra szánt termékeket gyártó vállalat lett.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A L’Oréal világ szinten vezető szerepet tölt be a fenntartható vállalati működésben. Ezt az előző évben számos jelentős, független, nemzetközi szervezet is elismerte kitüntetéseivel. A vállalat élen végzett a Newsweek és a Corporate Knights üzleti magazin zöld rangsorán, valamint azon két cég egyike volt, amelyek a CDP (Carbon Disclosure Project) környezetvédelmi minősítő szervezet mindhárom programjában a legmagasabb „A” minősítést kapták.

A Newsweek és a Corporate Knights közzétette a 2017-es zöld rangsorát, amelyen a L’Oréal 89,90%-os eredményt ért el. Ezzel a világ 500 vállalata között a legjobban szereplő nemzetközi vállalat és a legjobban teljesítő, személyes felhasználású termékeket gyártó vállalat lett.

A L’Oréal a világ azon két vállalata közé tartozik továbbá, amelyek 2017-ben, a CDP mindhárom programjában: a vízgazdálkodás javításában, a szén-dioxid-kibocsátás csökkentésében és az erdőirtás megfékezésében is a legkiválóbb teljesítményt nyújtották.

Ezzel a L’Oréal a CDP legmagasabb „A” minősítését szerezte meg mindhárom területen belül.  A CDP több mint 3000 nagyvállalat környezetvédelmi tevékenységét értékeli évről évre „A-D” minősítéssel. Az „A” listára kizárólag a legjobbak kerülhetnek fel.

A L’Oréal 2013-ban indította el a Sharing Beauty With All programját, amely a fenntarthatóságot és a haladást hirdeti. Ezek az elismerések a program sikerességét dicsérik, amelyről Jean-Paul Agon, a L’Oréal elnöke és vezérigazgatója is elismerően nyilatkozott:

„Ezek az elismerések is bizonyítják szilárd elkötelezettségünket a fenntartható átalakulás mellett, és arra bátorítanak

A vállalatok többsége nem tudja, hogyan kell “zölden” működni
Sok vállalat érdemben nem valósítja meg fenntarthatósági és energiagazdálkodási programjait. Többségük ugyan felkészültnek tartja magát ezen a területen, ugyanakkor kevesebb mint 30 százalékukat foglalkoztatják az olyan újabb lehetőségek, mint a mikrohálózatok vagy az energiatárolás - olvasható egy felmérésben.
minket, hogy még tovább menjünk. Szeretnénk fontos szerepet játszani, és aktívan hozzájárulni a környezeti problémák megfékezéséhez, amelyekkel ma a világ szembenéz.”

A program célul tűzte ki a termékek és összetevők, valamint az üzemek és elosztó központok környezeti lábnyomának csökkentését, a fenntartható fogyasztói döntések kialakítását, valamint a csoport közösségeinek, beszállítóinak és munkavállalóinak bevonását a fejlődésbe. (Avantgarde Group)

 

 

 

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo