A szépségipar nagyágyúja végzett az élen

Közzétette 2017-es zöld rangsorát a Newsweek és a Corporate Knights üzleti magazin. Az első helyen a L’Oréal végzett. Ezzel a világ 500 vállalata között a legjobban szereplő nemzetközi cég és a legjobban teljesítő, személyes felhasználásra szánt termékeket gyártó vállalat lett.

A L’Oréal világ szinten vezető szerepet tölt be a fenntartható vállalati működésben. Ezt az előző évben számos jelentős, független, nemzetközi szervezet is elismerte kitüntetéseivel. A vállalat élen végzett a Newsweek és a Corporate Knights üzleti magazin zöld rangsorán, valamint azon két cég egyike volt, amelyek a CDP (Carbon Disclosure Project) környezetvédelmi minősítő szervezet mindhárom programjában a legmagasabb „A” minősítést kapták.

A Newsweek és a Corporate Knights közzétette a 2017-es zöld rangsorát, amelyen a L’Oréal 89,90%-os eredményt ért el. Ezzel a világ 500 vállalata között a legjobban szereplő nemzetközi vállalat és a legjobban teljesítő, személyes felhasználású termékeket gyártó vállalat lett.

A L’Oréal a világ azon két vállalata közé tartozik továbbá, amelyek 2017-ben, a CDP mindhárom programjában: a vízgazdálkodás javításában, a szén-dioxid-kibocsátás csökkentésében és az erdőirtás megfékezésében is a legkiválóbb teljesítményt nyújtották.

Ezzel a L’Oréal a CDP legmagasabb „A” minősítését szerezte meg mindhárom területen belül.  A CDP több mint 3000 nagyvállalat környezetvédelmi tevékenységét értékeli évről évre „A-D” minősítéssel. Az „A” listára kizárólag a legjobbak kerülhetnek fel.

A L’Oréal 2013-ban indította el a Sharing Beauty With All programját, amely a fenntarthatóságot és a haladást hirdeti. Ezek az elismerések a program sikerességét dicsérik, amelyről Jean-Paul Agon, a L’Oréal elnöke és vezérigazgatója is elismerően nyilatkozott:

„Ezek az elismerések is bizonyítják szilárd elkötelezettségünket a fenntartható átalakulás mellett, és arra bátorítanak

A vállalatok többsége nem tudja, hogyan kell “zölden” működni
Sok vállalat érdemben nem valósítja meg fenntarthatósági és energiagazdálkodási programjait. Többségük ugyan felkészültnek tartja magát ezen a területen, ugyanakkor kevesebb mint 30 százalékukat foglalkoztatják az olyan újabb lehetőségek, mint a mikrohálózatok vagy az energiatárolás - olvasható egy felmérésben.
minket, hogy még tovább menjünk. Szeretnénk fontos szerepet játszani, és aktívan hozzájárulni a környezeti problémák megfékezéséhez, amelyekkel ma a világ szembenéz.”

A program célul tűzte ki a termékek és összetevők, valamint az üzemek és elosztó központok környezeti lábnyomának csökkentését, a fenntartható fogyasztói döntések kialakítását, valamint a csoport közösségeinek, beszállítóinak és munkavállalóinak bevonását a fejlődésbe. (Avantgarde Group)

 

 

 

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo