Újra bevetésen a Marketingőrség

Újabb bevetésre indul a Marketingőrség, de közben Zolinak egy konferencián is jelenése van. A marketingszoveg.com előfizetői csoportját pedig sörfőzdetúrára és malacsütésre hívtuk meg, amiből nagy buli kerekedett.

Újabb konferencián tette tiszteletét a Marketingőrség, hogy az esemény marketingszínvonalát biztosítsa. Ez amúgy csak fedőszöveg, valójában milkshake-eket osztogattak, fotózkodtak, és vidámabbá tették a marketingszakmát.

Sipos Zoltán konferencia-előadásába is belenézhetsz, utána pedig zárt körű előfizetői találkozó a Marketingszoveg.com-közösséggel (malacsütéssel, sörfőzdetúrával, zsonglőrködés és buli).

A marketing szórakoztató – ez a „No kontroll!”, a Kreatív Kontroll valóságshow-ja következő részének tanulsága.



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo