Új korszak kezdődik az ügyfélkiszolgálásban a magyar biztosítási piacon

A Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt. többségi tulajdont vásárolt a Callfactory holdingcégében, amely Magyarország egyik vezető Call Center szolgáltató vállalatcsoportja, és a jövőben HUNFactory néven szolgája ki meglévő és leendő ügyfeleit.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A tulajdonszerzés a Gazdasági Versenyhivatal engedélyéhez kötött, a szerződés a GVH jóváhagyását követően lép hatályba.

A biztosítás ma már jóval több, mint termékek és biztosítási díjak halmaza: valós élethelyzetekre adott azonnali, empatikus és precíz reakció. Egy modern alkuszcég számára kulcsfontosságú, hogy ügyfelei akkor is bizalommal fordulhassanak hozzá, amikor a legnagyobb szükség van a segítségre. A Hungarikum Alkusz Csoport és a Callfactory Csoport összefogása éppen ezt a célt hivatott szolgálni.

Két erő, egy cél: új szintre emelni a biztosításokhoz társított ügyfélélményt Magyarországon

Az akvizícióval két, 100 százalékban magyar tulajdonban lévő vállalatcsoport kapcsolódik össze, amelyek számára a közös értékrend, az emberközpontúság, a hazai biztosítási piac iránti elköteleződés és a legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálás mind az alapköveit képezik az együttműködésnek. Ezáltal pedig egy olyan integrált ügyfélkiszolgálási ökoszisztéma jön létre, amely egyszerre képes személyes maradni és nagy léptékben fejlődni.  Az alkuszcég stabilitást, szakértelmet és átlátható tanácsadói munkát biztosít az ügyfelek számára, amit a call center olyan technológiai és operatív tudással egészíti ki, amely garantálja a gyors, precíz és legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálást. 

A Hungarikum Alkusz Csoport – amely 31, 5 milliárd forintot meghaladó 2024.évi árbevételével, közel 250 munkavállalójával és 1000 tanácsadójával a magyar biztosítási szektor valaha volt legnagyobb és legdinamikusabban fejlődő alkuszcége – célja, hogy ügyfeleit a legmagasabb szinten történő kiszolgálás mellett olyan kényelmi szolgáltatásokkal támogassa, ami egyedülálló a hazai és nemzetközi biztosításközvetítői piacon.

A HUNFactory Csoport jogelődjén keresztül több mint 30 éves tapasztalattal rendelkezik a magyar piacon, többek között a szektor meghatározó biztosítótársaságainak, valamint lakástakarékpénztár, nyugdíjpénztár, bank, futárszolgálat és plazmacenter cégek részére nyújt ügyfélszolgálati tevékenységet. A Csoport 2024. évi árbevétele elérte az 1,9 milliárd forintot, míg a kezelt, díjrendezett biztosítási szerződések éves díja megközelítette a 3 milliárd forintot. Közel 200 fős munkavállalói csapatával a társaság évente több millió hívást, e-mailt és chatüzenetet kezel, és átlagosan több mint 31 000 új szerződést köt.

A biztosításközvetítő szektor szakmai háttere és a call center szolgáltatásokban szerzett évtizedes tapasztalat most egy olyan cégcsoportban egyesül, amely a jövő ügyfélélményét formálja: magyar gyökerekre támaszkodva, helyi szintű kiszolgálócsapattal a legmagasabb szinten képviseli ügyfelei biztosítási, befektetési és pénzügyi termékekkel szemben támasztott igényeit.

A biztosítási piac következő nagy fejezete elkezdődött

„Egy emberközpontú call center amellett, hogy információt biztosít ügyfelei részére, bizalmat épít és stabil pontként szolgál a kiszámíthatatlan élethelyzetekben. Ezért kiemelt jelentőséggel bír egy alkuszcég életében, ha ügyfelei közvetlenül hozzá fordulhatnak azokban a pillanatokban, amikor a legnagyobb szükség van a támogatásra. Azonnal segítőkész és szakmailag felkészült kollégáktól tudnak segítséget kérni, hosszas kapcsolgatás és gépi hang helyett. Egyesítve a szakmai kompetenciáinkat és a technológiai hátterünket, a Hungarikum Alkusz Csoport és a Callfactory Csoport a biztosítási piacon közösen reformálhatja meg az ügyfélkiszolgálás fogalmát Magyarországon. Egy olyan új korszak kezdődik, ahol az ügyfél valóban a középpontban van, és ahol a gyorsaság, pontosság és figyelmesség már nem extra szolgáltatás, hanem az alap működés része” – jelentette ki Keszthelyi Erik, a Hungarikum Alkusz Csoport tulajdonosa, elnök-vezérigazgatója.

„A Callfactory Csoport számára ez a stratégiai együttműködés nem csupán üzleti mérföldkő, hanem egy olyan lehetőség, amelyben a technológiai innováció és az emberi kapcsolatok iránti elkötelezettségünk új dimenziót nyer. Hiszünk abban, hogy a jövő ügyfélkiszolgálása nem csupán a gépi automatizmusokról, hanem az emberi jelenlétről, az empátiáról és a valódi megértésről szól. A Hungarikum Alkusz Csoporttal közösen olyan ügyfélélményt kívánunk teremteni, amely nemcsak hatékony, hanem valóban emberközeli is” – nyilatkozták közösen a Callfactory Csoport tulajdonosai, Szilágyi Mónika és Schrotti Ferenc.

A Hungarikum Alkusz Csoport és a Callfactory Csoport szövetsége tehát egy olyan jövőbe mutató vízió megvalósítása, ahol az ügyfélkiszolgálás valódi élmény, és ahol a biztosítás valóban az emberekről szól.

Véleményvezér

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.
Illegális nádvágásokkal épül az új NER villa a Balaton partján

Illegális nádvágásokkal épül az új NER villa a Balaton partján 

Szépen gazdagodnak a NER vitézek.
Gazdasági fellendülést hoztak Lengyelországnak az Ukrajnából érkezett menekültek

Gazdasági fellendülést hoztak Lengyelországnak az Ukrajnából érkezett menekültek 

A lengyelek hírét sem hallották az ukrán maffiának.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo