Több százmillió várja a magyar startupokat

Újabb finanszírozási lehetőség nyílik meg a globális, digitális piacot célzó startupok számára. A Digital Factory összesen 1.1M EUR összeggel kíván évente 10 szoftverfejlesztő csapatot finanszírozni.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Itt az indulási lehetőség - Kép: Pixabay

A jelentkezéseket a mai naptól várják. A programot egy olyan öt kelet-­‐európai inkubátorból álló konzorcium (“CEED Tech”) hirdeti meg, amelyben a Digital Factory a magyar partner. A részben EU-s támogatásból, részben saját tőkebefektetésből álló finanszírozásból valamennyi csapat 10-30 ezer eurónyi kezdőtőkéhez jut, amely az inkubáció 3 hónapjában áll rendelkezésre.

A csapatok ezalatt validálják, hogy szolgáltatásukra milyen valós igény van a globális piacon, melyet követően a legnagyobb növekedési potenciált felmutató csapatok további, átlagosan 100,000 eurónyi összeghez jutnak, amely (kiegészítve további kockázati tőkebefektetésekkel) segít a cégek nemzetközi terjeszkedésében.

Olyan technológiai csapatok jelentkezhetnek, akik 2015 május végére képesek legalább alapszintű termékkel valós ügyfeleket kiszolgálni. Iparági megkötés nincs, így rendkívül széles körből számítanak jelentkezőkre (a mezőgazdasági alkalmazásoktól kezdve “big data” területen át a média megoldásokig).

Az egyetlen kritérium, hogy (az EU-s társfinanszírozásra tekintettel) az EU által kifejlesztett mintegy 50 open source technológiai elem közül legalább egyet fel kell felhasználni. A fejlesztés anyagi támogatása mellett ingyenes inkubációs programban kell részt venniük a csapatoknak.

Ennek keretében tapasztalt magyar és nemzetközi mentorok és a többi vállalkozó közössége segíti a csapatokat a piaci validálásban és a terméképítésben. A 3 hónapos inkubálási program 2015 márciusában indul. Az inkubáció végére az első fizetős ügyfelek megszerzésével visszaigazolást kell nyernie a piaci igénynek és a szolgáltatás minőségének.

Ezt követően a cégeknek képesnek kell lenniük arra, hogy további, kockázati tőkefinanszírozás segítségével elkezdjenek nagyobb ügyfélbázist és professzionális szervezetet építeni. További információ a www.digitalfactory.vc weboldalon található, illetve emailen várják a programmal kapcsolatos kérdéseket.

A végső jelentkezési határidő 2014. december 15.

Társkeresés innovatív ötleteknek
Hétköznapi életünket közvetlenül befolyásolja az emberi elme és kreativitás által létrehozott eredmények – találmányokra épülő termékek, számítástechnikai alkalmazások vagy akár művészeti alkotások – használata, és természetesen mindezek adásvétele, cseréje, megosztása, egy szóval menedzsmentje. De ki az, aki összeköti az ötletet a megfelelő termelővel? Erre alakult ki a fenti alkotások – összefoglaló néven a szellemi tulajdon – menedzselésére szakosodott intézmények hálózata.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo