Stratégiát vált a Fundamenta

A Fundamenta új stratégiáját, bővülő szolgáltatási palettáját megújulás követi a marketingkommunikáció területén is. A társaság meghívásos tendert írt ki a márka új reklámfilmjének elkészítésére. A tendert a Positive Adamsky reklámügynökség nyerte meg.

A Fundamenta ez év június 28-án hirdette meg zártkörű pályázatát az image-építő kreatív koncepció kidolgozására, valamint a reklámfilm koncepciójának felvázolására.  A zártkörű tenderre három kreatív ügynökség kapott meghívást, a résztvevőknek egy hónap állt rendelkezésükre a feladat elkészítésére és az ajánlattételre. A megrendelő a koncepció kidolgozása mellett többek között a versenyzők referenciáit, cégbemutatóit és 2018-as működési eredményeit is figyelembe vette.

„Piacvezető márkaként olyan partnert kerestünk, amely a megfelelő üzenetek megfogalmazásában is segítségünkre lett. A „Biztos pont a jövőben is” kampány-szlogennel azért vagyunk különösen elégedettek, mert eltér a pénzügyi szférára jellemző, szokványos, gyakorta elcsépelt jelzőktől, ráadásul utal a cég stabilitására, piacvezető szerepére, és a Fundamenta immár több mint két évtizedes vezető szerepére a lakás-takarékpénztári piacon” – összegezte Szabó Linda a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója.
Nagy Márton a Positive Adamsky kreatív managing partnere kiemelte, hogy a rendhagyó feladat, megtiszteltetés volt cégük számára, mely komoly kihívás elé állította az ügynökséget.  A Fundamenta új reklámfilmjének és kampány-szlogenjének megalkotása nem szokványos lépés a pénzügyi szektorban, úgy hogy kifejezetten „image-építő” megjelenésekben kellett gondolkodiuk.
A reklámfilm elsődleges célja nem az értékesítés volt, ami manapság ritkaság a pénzügyi szektor reklámfilmjeinél” – jegyezte meg a szakember.
A tendergyőztes cég az októberi, tv-fókuszú image-kampány után egy erős online fókuszú termék kampányon is dolgozik, ami novemberben lesz látható.

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo