Stratégiát vált a Fundamenta

A Fundamenta új stratégiáját, bővülő szolgáltatási palettáját megújulás követi a marketingkommunikáció területén is. A társaság meghívásos tendert írt ki a márka új reklámfilmjének elkészítésére. A tendert a Positive Adamsky reklámügynökség nyerte meg.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Fundamenta ez év június 28-án hirdette meg zártkörű pályázatát az image-építő kreatív koncepció kidolgozására, valamint a reklámfilm koncepciójának felvázolására.  A zártkörű tenderre három kreatív ügynökség kapott meghívást, a résztvevőknek egy hónap állt rendelkezésükre a feladat elkészítésére és az ajánlattételre. A megrendelő a koncepció kidolgozása mellett többek között a versenyzők referenciáit, cégbemutatóit és 2018-as működési eredményeit is figyelembe vette.

„Piacvezető márkaként olyan partnert kerestünk, amely a megfelelő üzenetek megfogalmazásában is segítségünkre lett. A „Biztos pont a jövőben is” kampány-szlogennel azért vagyunk különösen elégedettek, mert eltér a pénzügyi szférára jellemző, szokványos, gyakorta elcsépelt jelzőktől, ráadásul utal a cég stabilitására, piacvezető szerepére, és a Fundamenta immár több mint két évtizedes vezető szerepére a lakás-takarékpénztári piacon” – összegezte Szabó Linda a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója.
Nagy Márton a Positive Adamsky kreatív managing partnere kiemelte, hogy a rendhagyó feladat, megtiszteltetés volt cégük számára, mely komoly kihívás elé állította az ügynökséget.  A Fundamenta új reklámfilmjének és kampány-szlogenjének megalkotása nem szokványos lépés a pénzügyi szektorban, úgy hogy kifejezetten „image-építő” megjelenésekben kellett gondolkodiuk.
A reklámfilm elsődleges célja nem az értékesítés volt, ami manapság ritkaság a pénzügyi szektor reklámfilmjeinél” – jegyezte meg a szakember.
A tendergyőztes cég az októberi, tv-fókuszú image-kampány után egy erős online fókuszú termék kampányon is dolgozik, ami novemberben lesz látható.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo