Segítség az ágazatnak: új magyar turisztikai startup indult

Az Everguest célja, hogy népszerűsítsék az országunk figyelemreméltó területeit, szállodáit és éttermeit a potenciális vendégek körében. A belföldi és külföldi közönségre egyaránt fókuszáló stratégia a magyar GDP, a szolgáltatásaik külföldre terjesztése pedig az export bevételek növeléséhez járulhat hozzá.

NIS2: rohamosan közeleg a határidő, kerülje el a bírságot!
Mit jelent a gyakorlatban a NIS2 a vállalkozások számára?
Hogyan válasszunk szolgáltatót a megfelelőség biztosításához?
Milyen eszközökkel lehet erősíteni a védelmet és mit kell tenni, ha támadás ért minket?

NIS2 újratöltve - IT-biztonság a gyakorlatban

2024. június 18.

Részletek és jelentkezés itt!

A legújabb vendéglátóipari, szállodai trendek és a folyamatosan megújuló online lehetőségek ismerete és kiaknázása nélkül manapság egyetlen szálloda vagy étterem sem lehet igazán sikeres. Turisztikai startup-ként az Everguest egyedülálló szolgáltatást nyújt ügyfelei számára vendégkommunikáció, yield- és revenue menedzsment, valamint online marketing területen.

„A vendégvélemények, az ár és az online megjelenés a három legfontosabb szempont a vendégek szállás- és étteremválasztási folyamatánál. Ezen területek fontossága ma már ismert, ugyanakkor a legtöbb szálloda és étterem nem rendelkezik megfelelő kapacitással vagy szakemberrel, hogy ezeket a területeket a legújabb trendeket követve, egybehangoltan fejlessze. Az üzleti koncepciónk ezért ezeknek a területeknek a magas színvonalú és egymás szinergiáira építő fejlesztésére és menedzselésére alapul” – mondta Belán Miklós, az Everguest alapítója.

Már másképp hoznak döntést a vendégek A vendégek egy korábbi értelmezés szerint egy lineáris folyamaton keresztül jutnak el az ötlet megszületésétől a döntésig. Ezt nevezi a szakma „guest journey”-nek, azaz vendég döntéshozatali útvonalnak.

„A mi értelmezésünk szerint a guest journey egy körkörös ábra, hiszen a folyamat során arra is törekednünk kell, hogy visszatérő vendéget csináljunk az egyszer betérő vendégből. Lényegében így született meg az Everguest név is, hiszen szolgáltatásainkkal nem csak rövidtávon generálunk erősebb reputációt, több bevételt és magasabb vendégforgalmat, hanem hosszútávon arra is törekszünk, hogy a vendég, visszatérő ’örök vendége’ legyen ügyfeleinknek” – mondta Belán Miklós.

Nemzetközi kutatások alapján ma már a döntés előtt álló vendégek 99%-át befolyásolják a vendégvélemények. A szakember azonban úgy véli, hogy a legtöbb hazai szálláshelyen elhanyagolják a vendégek visszajelzéseit, pedig elképesztően sok információt tartalmaznak a szolgáltatás minőségét illetően. Emellett fontos az aktív és minőségi jelenlét az online felületeken, illetve pazar vendégforgalom növekedést lehet generálni megfelelően kivitelezett kampányok segítségével.

Ha minden hotel dinamikusan árazna, akkor a szállodai bevételek akár 15-20%-al lennének magasabbak. A jó árazással nem csökkentünk a vendégforgalmunkon, viszont növelünk a bevételünkön, hiszen megtaláljuk azt az árat, amit a vendég szívesen kifizet a szolgáltatásainkért. Ezen szolgáltatások összességével egyszerre érhető el a vendégélmény és a bevétel növekedése.

Fókuszban a belföldi utazóközönség Az új turisztikai startup fontos célkitűzése, hogy Magyarország csodálatos területeit, szállodáit és éttermeit népszerűsítse egyaránt a belföldi és a külföldi vendégek számára.

Az Everguest tevékenységei hozzájárulnak a magyar GDP növekedéséhez, hiszen a belföldi vendégek belföldön tartásával itthon költik el a pénzt leginkább magyar vállalkozásoknál és ugyanígy tesznek a külföldi vendégek is, akik külföldről hozzák be költőpénzüket az országba. A szolgáltatásaik külföldre terjesztésével az export bevételekhez tudnak hozzájárulni: szeretnének minden kontinensen jelen lenni.

Vírusos időben turizmusba fektetni? Első hallásra sokan furcsának találják, hogy pont a koronavírus által leginkább sújtott iparágban, a turizmusban indult az új startup. Belán Miklós, az Everguest alapítója azonban úgy gondolja, hogy kanyarban kell előzni, ezért még inkább felgyorsították a fejlesztéseiket.

„A szolgáltatásaink ki vannak fejlesztve mind a három üzletághoz és számos partnerünk élvezi már ezek előnyeit. Ugyanakkor hosszú távú terveink vannak olyan termékek létrehozásával, amikre az egész világon szüksége van a szállodáknak és éttermeknek egyaránt. Ehhez keresünk olyan tőkeerős befektetőt, aki látja, hogy az ilyen időszakban kitartó, fejlesztő és lehetőséget meglátó vállalkozások óriási előnyre tehetnek szert a jellemzően ilyenkor költségcsökkentő vagy menekülő vállalatokkal szemben” – tette hozzá Belán Miklós.

Véleményvezér

Több száz pedagógust vert át a Belügyminisztérium

Több száz pedagógust vert át a Belügyminisztérium 

A pórul járt pedagógusok minden bizonnyal beperlik a Belügyminisztériumot.
Magyar Péter szerint választási csalás történt a külföldön élő magyarok szavazataival

Magyar Péter szerint választási csalás történt a külföldön élő magyarok szavazataival 

Valami bűzlik Dániában mondaná Shakespeare.
Orbán Viktor kormányzása óta nagyot zuhantak a magyar nyugdíjak GDP arányosan nézve

Orbán Viktor kormányzása óta nagyot zuhantak a magyar nyugdíjak GDP arányosan nézve 

Mennyire becsüljük meg nyugdíjasainkat?
Megbukott a lombkorona nélküli lombkoronasétányt építő polgármester

Megbukott a lombkorona nélküli lombkoronasétányt építő polgármester 

A vidéket még mindig a Fidesz uralja.
Hatalmas adóemelésre készül Putyin

Hatalmas adóemelésre készül Putyin 

Fogy Moszkva pénze, jön tehát a hadisarc.
A Brexit rajongók azt ígérték, csökkentik a bevándorlást, ehhez képest fordítva történt

A Brexit rajongók azt ígérték, csökkentik a bevándorlást, ehhez képest fordítva történt 

Az Egyesült Királyság gazdasága mindig is a világ egyik legliberálisabb területe volt, úgy akartak szigorítani, hogy ezen az elven nem változtattak. Meg is lett az eredmény.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo