Nem akármivel rukkolt elő a Johnnie Walker és a Dorko nőnapon

Március 8-án, Nőnapon debütál a Johnnie Walker és a Dorko közös, limitált kiadású cipőkollekciója. Az egyedi tervezésű cipő dizájnjával és csomagolásával is szeretné felhívni a figyelmet a nőket érő megkülönböztetésre. A Keep Walking Magyarország kampány ismert emberek történetein keresztül kívánja ledönteni a káros társadalmi berögződéseket és inspirálni a nőket céljaik elérésében.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Johnnie Walker folytatja korábbi, a pozitív változás és a női szerepvállalás támogatását célzó kampányát, ösztönözve a nőket a korlátok ledöntésére és új magasságok elérésére. A márka kétszáz éve a haladás szimbóluma. Kampányaiban kiemeli a női példaképek jelentőségét, bemutatásukkal szeretné buzdítani a nőket, hogy valósítsák meg önmagukat és álljanak ki a nemek közti esélyegyenlőség mellett. 

A Dorko által gyártott cipők körüli sárga szalagok szimbolizálják azokat a társadalmi korlátokat, amelyek körbeveszik a nők életét. A szalagokat el kell vágni a cipő viseléséhez, így fizikailag is át kell szakítani ezeket a határokat, köszönhetően a cipő egyedi és kreatív tervezési megoldásának.

A kampány nem titkolt célja, hogy minél több emberhez jussanak el ezek a társadalmilag fontos üzenetek, ezért a limitált kollekció eladásaiból származó bevételekkel a Johnnie Walker és a Dorko az Egyenlítő Alapítvány munkáját támogatja.

A Dorko üzleteiben limitált számú cipőt értékesítenek belőle (Fotó: Nikes-Soós Bálint)
A Dorko üzleteiben limitált számú cipőt értékesítenek belőle (Fotó: Nikes-Soós Bálint)

A fejlődés és a pozitív változás elősegítése különösen fontos, figyelembe véve, hogy az Eurostat elemzése szerint Magyarországon a nők átlagosan 17,9 százalékkal keresnek kevesebbet azonos pozícióban, mint a férfiak. Kelet-Európában a whisky továbbra is maszkulin italként él a köztudatban.

Példamutató lehet, ha egy vezető, férfias whisky-márka áll ki a női esélyegyenlőség mellett.

Az idejétmúlt társadalmi berögződések meghaladása jelenti az igazi haladást. Innen nyert inspirációt a Johnnie Walker Keep Walking kampánya, amely a whisky-márka 200 éves üzenetével összhangban áll ki a haladás mellett.

"A Diageo szeretné hangsúlyozni a nők támogatásának fontosságát. Úgy véljük, segítenünk kell a nőknek ledönteni a korlátokat, felszabadítani teljes potenciáljukat és elismerni eredményeiket. Mindenkit arra buzdítunk, hogy csatlakozzon hozzánk a nők megerősítésében és egy olyan világ megteremtésében, ahol minden nőt elismernek, tiszteletben tartanak és ünnepelnek." - foglalta össze Juliana Ballarin, a Diageo, a Johnnie Walkert tulajdonló cég senior marketing igazgatója.

A Dorko által gyártott cipők körüli sárga szalagoknak szimbolikus jelentésük van (Fotó: Nikes-Soós Bálint)
A Dorko által gyártott cipők körüli sárga szalagoknak szimbolikus jelentésük van (Fotó: Nikes-Soós Bálint)

„A whisky az egyik legférfiasabb italkategória, a Johnnie Walker pedig ennek a kategóriának egyik globális vezető ikonja. A progresszív gondolkodás mindig is a márka sajátja volt. Egy modern társadalom építéséhez elengedhetetlennek tartjuk a példamutatást és a társadalmi esélyegyenlőség megvalósulásának elősegítését.” – nyilatkozta Kovács Dávid Gábor, a Johnnie Walker márkát forgalmazó Zwack Unicum Nyrt. marketing igazgatója.

A kampány nagykövetei a cipő viselésével a haladás jelképét képviselik a továbblépés szimbólumaként. 

"Többször viccesen nyilatkoztam már, hogy bárcsak nekem is lehetne egy feleségem. A zenekarom férfi tagjai mindig frissen mosott ruhában, feleségük ételt bekészítve engedik el a koncertre. Míg nekem, frontemberként és anyaként kettős szerepben kell helytállnom. Mindig arra törekszem, hogy egyensúlyt találjak a szakmai elhivatottságom és a családi életem között, ami kihívásokkal teli. De hiszek abban, hogy mindez lehetséges, és hogy nőként, anyaként és művészként is teljes életet lehet élni. Fontos számomra, hogy a közönségemmel is megosszam ezeket a tapasztalatokat, hiszen a színpadon állva nem csak a zenémet, de a női lét sokszínűségét is képviselem" - mondta Péterfy Bori, színész-énekes a kampány megnyitóján.

A kampány időtartama alatt a Dorko üzelteiben korlátozott számban, összesen 200 pár cipő kerül értékesítésre. Az eladásokból származó bevételeket a Diageo teljes egészében az Egyenlítő Alapítvány támogatásra ajánlja fel. A szervezet kiemelt szerepet vállal a nők és férfiak munkahelyi egyenlőségének előmozdítására irányuló kezdeményezések megvalósításában.

 

Véleményvezér

Sok nagy okos már világháborút lát

Sok nagy okos már világháborút lát 

Az orosz ballisztikus rakéta bevetése egy teszt volt.
Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat

Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat 

A büntetés mértéke nevetséges.
Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo