Nagyot ment a kozmetikai óriáscég

Elemzők által vártnál nagyobb lett az Estée Lauder bevétele a cég június végével zárult pénzügyi negyedik negyedévében, elsősorban annak a hatására, hogy nőtt a sminktermékek iránti kereslet.

Az amerikai kozmetikai óriáscég bevétele 3,94 milliárd dollárra emelkedett az egy évvel korábbi 2,43 milliárd dollárról. Az elemzői várakozások átlagában kevésbé javuló adat, 3,75 milliárd dollár szerepelt. A sminktermékek eladása a negyedévben 76 százalékkal, 960 millió dollárra ugrott, több mint egy éve először jegyeztek fel növekedést ebben a termékcsoportban.

(Fotó: Pixabay)

A június végével záródott pénzügyi évben az Estée Lauder bevétele 16,22 milliárd dollárt tett ki, 13 százalékkal felülmúlta az egy évvel korábbi 14,29 milliárd dollárt. A bevétel Észak- és Dél-Amerikában 3,8 milliárd dollár volt, gyakorlatilag megegyezett az egy évvel korábbival, az Európát, a Közel-Keletet és Afrikát képező csoportban a bevétel 11 százalékkal, 6,9 milliárd dollárra nőtt, az ázsiai és csendes-óceáni térségben pedig 29 százalékkal, 5,5 milliárd dollárra bővült.

A cég éves adózott eredménye 2,87 milliárd dollár volt, jócskán felülmúlta az egy évvel korábbi 696 millió dollárt, a részvényarányos nyereség 1,86 dollárról, 7,79 dollárra ugrott.

Hogy mennyire tehető a Lauder család vagyona, arról itt olvashat részleteket.

Véleményvezér

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo