Nagyot ment a kozmetikai óriáscég

Elemzők által vártnál nagyobb lett az Estée Lauder bevétele a cég június végével zárult pénzügyi negyedik negyedévében, elsősorban annak a hatására, hogy nőtt a sminktermékek iránti kereslet.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az amerikai kozmetikai óriáscég bevétele 3,94 milliárd dollárra emelkedett az egy évvel korábbi 2,43 milliárd dollárról. Az elemzői várakozások átlagában kevésbé javuló adat, 3,75 milliárd dollár szerepelt. A sminktermékek eladása a negyedévben 76 százalékkal, 960 millió dollárra ugrott, több mint egy éve először jegyeztek fel növekedést ebben a termékcsoportban.

(Fotó: Pixabay)

A június végével záródott pénzügyi évben az Estée Lauder bevétele 16,22 milliárd dollárt tett ki, 13 százalékkal felülmúlta az egy évvel korábbi 14,29 milliárd dollárt. A bevétel Észak- és Dél-Amerikában 3,8 milliárd dollár volt, gyakorlatilag megegyezett az egy évvel korábbival, az Európát, a Közel-Keletet és Afrikát képező csoportban a bevétel 11 százalékkal, 6,9 milliárd dollárra nőtt, az ázsiai és csendes-óceáni térségben pedig 29 százalékkal, 5,5 milliárd dollárra bővült.

A cég éves adózott eredménye 2,87 milliárd dollár volt, jócskán felülmúlta az egy évvel korábbi 696 millió dollárt, a részvényarányos nyereség 1,86 dollárról, 7,79 dollárra ugrott.

Hogy mennyire tehető a Lauder család vagyona, arról itt olvashat részleteket.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo