Nagyot ment a kozmetikai óriáscég

Elemzők által vártnál nagyobb lett az Estée Lauder bevétele a cég június végével zárult pénzügyi negyedik negyedévében, elsősorban annak a hatására, hogy nőtt a sminktermékek iránti kereslet.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Az amerikai kozmetikai óriáscég bevétele 3,94 milliárd dollárra emelkedett az egy évvel korábbi 2,43 milliárd dollárról. Az elemzői várakozások átlagában kevésbé javuló adat, 3,75 milliárd dollár szerepelt. A sminktermékek eladása a negyedévben 76 százalékkal, 960 millió dollárra ugrott, több mint egy éve először jegyeztek fel növekedést ebben a termékcsoportban.

(Fotó: Pixabay)

A június végével záródott pénzügyi évben az Estée Lauder bevétele 16,22 milliárd dollárt tett ki, 13 százalékkal felülmúlta az egy évvel korábbi 14,29 milliárd dollárt. A bevétel Észak- és Dél-Amerikában 3,8 milliárd dollár volt, gyakorlatilag megegyezett az egy évvel korábbival, az Európát, a Közel-Keletet és Afrikát képező csoportban a bevétel 11 százalékkal, 6,9 milliárd dollárra nőtt, az ázsiai és csendes-óceáni térségben pedig 29 százalékkal, 5,5 milliárd dollárra bővült.

A cég éves adózott eredménye 2,87 milliárd dollár volt, jócskán felülmúlta az egy évvel korábbi 696 millió dollárt, a részvényarányos nyereség 1,86 dollárról, 7,79 dollárra ugrott.

Hogy mennyire tehető a Lauder család vagyona, arról itt olvashat részleteket.

Véleményvezér

Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője

Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője 

Nagy kérdés, miként sikerülhetett elmenekülnie a magyar maffiafőnöknek?
Burgonya kilója 30 forintért

Burgonya kilója 30 forintért 

A politikusok kedvence lesz a krumpli, rég lehetett ilyen olcsón osztogatni.
Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo