Nagy újdonság jön a LinkedInen

Az üzleti felhasználók számára új funkcióval bővül a LinkedIn eszköztára. A vállalatok ezentúl közvetlenül a LinkedInre feltöltött videós tartalmakat is megoszthatnak közönségükkel akár saját, organikus posztokban, akár fizetett Sponsored Content formájában.

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

A LinkedIn egy korábbi tesztidőszakot követően mostantól üzleti felhasználói számára is lehetővé teszi a feltöltött videók organikus megosztását. Ez azt jelenti, hogy ezentúl közvetlenül, külső videós link (pl. YouTube) használata nélkül tölthetnek fel és oszthatnak meg mozgó tartalmakat üzleti profil oldalukra. Az első tapasztalatok szerint a vállalati oldalakon (Company Page-en) futó videók 5x nagyobb valószínűséggel generálnak interakciót, mint más típusú tartalmak.

fotó: Flickr/Esther Vargas

Az első számú B2B közösségi platform a ‘Video for Sponsored Content’ funkciót is bevezeti, mellyel lehetővé válik a videós posztok kiemelése. A hirdetők több elszámolási lehetőségből választhatják majd ki a saját céljaikhoz leginkább illeszkedőt (CPM, CPV, CPC). A videós hirdetések ugyanazt a célzási lehetőséget kínálják majd a márkáknak, mint a LinkedIn korábbi marketing megoldásai. A platform riportolási rendszerébe is számos videó-specifikus mutatót integráltak.

A most bejelentett funkciók bevezetése fokozatosan zajlik a LinkedInen; első körben az organikus videós posztok válnak elérhetővé, majd április 6-ig bezárólag az összes hirdető számára elérhetőek lesznek az ilyen jellegű szponzorált posztok a Campaign Manageren keresztül.

“A videós tartalmak itthon is megállíthatatlanul törnek előre, immár szerves részei a hirdetési eszköztárunknak. Partnereink számára rendkívül előnyös, hogy mostantól jóval egyszerűbben, célzottabban tudunk a KPI-okhoz illeszkedő, videós kontenttel egybekötött kampányokat menedzselni.” - mondta Meleg Dóra, a Httpool-LinkedIn Key Account Managere.

6 tanács a profi LinkedIn profilhoz
A LinkedIn a világ legnagyobb szakmai hálózata és kikerülhetetlen szereplője a közösségi médiának. Az üzleti élet Facebookja a fejvadászok kincsesbányája lett, elsöpörheti az állásközvetítő portálokat, erőteljes befolyással bír a munkakeresők, a vállalatok és az iparágak területén is. A Hays tanácsait követve könnyen kitűnhetünk a tömegből, ezzel is növelve a saját márkaértékünket.

Véleményvezér

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa 

Érdemes újragondolni előítéleteinket.
Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa

Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa 

Félárbócon Amerika zászlaja.
Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.
Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo