Nagy újdonság jön a LinkedInen

Az üzleti felhasználók számára új funkcióval bővül a LinkedIn eszköztára. A vállalatok ezentúl közvetlenül a LinkedInre feltöltött videós tartalmakat is megoszthatnak közönségükkel akár saját, organikus posztokban, akár fizetett Sponsored Content formájában.

A LinkedIn egy korábbi tesztidőszakot követően mostantól üzleti felhasználói számára is lehetővé teszi a feltöltött videók organikus megosztását. Ez azt jelenti, hogy ezentúl közvetlenül, külső videós link (pl. YouTube) használata nélkül tölthetnek fel és oszthatnak meg mozgó tartalmakat üzleti profil oldalukra. Az első tapasztalatok szerint a vállalati oldalakon (Company Page-en) futó videók 5x nagyobb valószínűséggel generálnak interakciót, mint más típusú tartalmak.

fotó: Flickr/Esther Vargas

Az első számú B2B közösségi platform a ‘Video for Sponsored Content’ funkciót is bevezeti, mellyel lehetővé válik a videós posztok kiemelése. A hirdetők több elszámolási lehetőségből választhatják majd ki a saját céljaikhoz leginkább illeszkedőt (CPM, CPV, CPC). A videós hirdetések ugyanazt a célzási lehetőséget kínálják majd a márkáknak, mint a LinkedIn korábbi marketing megoldásai. A platform riportolási rendszerébe is számos videó-specifikus mutatót integráltak.

A most bejelentett funkciók bevezetése fokozatosan zajlik a LinkedInen; első körben az organikus videós posztok válnak elérhetővé, majd április 6-ig bezárólag az összes hirdető számára elérhetőek lesznek az ilyen jellegű szponzorált posztok a Campaign Manageren keresztül.

“A videós tartalmak itthon is megállíthatatlanul törnek előre, immár szerves részei a hirdetési eszköztárunknak. Partnereink számára rendkívül előnyös, hogy mostantól jóval egyszerűbben, célzottabban tudunk a KPI-okhoz illeszkedő, videós kontenttel egybekötött kampányokat menedzselni.” - mondta Meleg Dóra, a Httpool-LinkedIn Key Account Managere.

6 tanács a profi LinkedIn profilhoz
A LinkedIn a világ legnagyobb szakmai hálózata és kikerülhetetlen szereplője a közösségi médiának. Az üzleti élet Facebookja a fejvadászok kincsesbányája lett, elsöpörheti az állásközvetítő portálokat, erőteljes befolyással bír a munkakeresők, a vállalatok és az iparágak területén is. A Hays tanácsait követve könnyen kitűnhetünk a tömegből, ezzel is növelve a saját márkaértékünket.

Véleményvezér

Lemondott a miniszterelnök, mert cége némi uniós pénzhez jutott

Lemondott a miniszterelnök, mert cége némi uniós pénzhez jutott 

A litvánoknál nulla tolerancia van, ha korrupcióról van szó.
Csehországban teljes kormányzati támogatás mellett indult el a Pride

Csehországban teljes kormányzati támogatás mellett indult el a Pride 

A műbalhék országa lettünk.
A Szigetre nem mehetnek rasszisták a Közszolgálati Egyetemre igen

A Szigetre nem mehetnek rasszisták a Közszolgálati Egyetemre igen 

Olyan jöhet Magyarországra, aki támogatja Izrael bombázását, olyan nem, aki ellenzi a palesztínok gyilkolását.
Pintér Sándor belügyminiszter belebukott választási ígéretébe

Pintér Sándor belügyminiszter belebukott választási ígéretébe 

Szolnok közbiztonsága elesett.
Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten 

Kitoloncolják őket, ha mégis jönnének.
Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre

Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre 

Szijjártó Péter szerint szabad a szerelem Magyarországon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo