Nagy újdonság jön a LinkedInen

Az üzleti felhasználók számára új funkcióval bővül a LinkedIn eszköztára. A vállalatok ezentúl közvetlenül a LinkedInre feltöltött videós tartalmakat is megoszthatnak közönségükkel akár saját, organikus posztokban, akár fizetett Sponsored Content formájában.

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A LinkedIn egy korábbi tesztidőszakot követően mostantól üzleti felhasználói számára is lehetővé teszi a feltöltött videók organikus megosztását. Ez azt jelenti, hogy ezentúl közvetlenül, külső videós link (pl. YouTube) használata nélkül tölthetnek fel és oszthatnak meg mozgó tartalmakat üzleti profil oldalukra. Az első tapasztalatok szerint a vállalati oldalakon (Company Page-en) futó videók 5x nagyobb valószínűséggel generálnak interakciót, mint más típusú tartalmak.

fotó: Flickr/Esther Vargas

Az első számú B2B közösségi platform a ‘Video for Sponsored Content’ funkciót is bevezeti, mellyel lehetővé válik a videós posztok kiemelése. A hirdetők több elszámolási lehetőségből választhatják majd ki a saját céljaikhoz leginkább illeszkedőt (CPM, CPV, CPC). A videós hirdetések ugyanazt a célzási lehetőséget kínálják majd a márkáknak, mint a LinkedIn korábbi marketing megoldásai. A platform riportolási rendszerébe is számos videó-specifikus mutatót integráltak.

A most bejelentett funkciók bevezetése fokozatosan zajlik a LinkedInen; első körben az organikus videós posztok válnak elérhetővé, majd április 6-ig bezárólag az összes hirdető számára elérhetőek lesznek az ilyen jellegű szponzorált posztok a Campaign Manageren keresztül.

“A videós tartalmak itthon is megállíthatatlanul törnek előre, immár szerves részei a hirdetési eszköztárunknak. Partnereink számára rendkívül előnyös, hogy mostantól jóval egyszerűbben, célzottabban tudunk a KPI-okhoz illeszkedő, videós kontenttel egybekötött kampányokat menedzselni.” - mondta Meleg Dóra, a Httpool-LinkedIn Key Account Managere.

6 tanács a profi LinkedIn profilhoz
A LinkedIn a világ legnagyobb szakmai hálózata és kikerülhetetlen szereplője a közösségi médiának. Az üzleti élet Facebookja a fejvadászok kincsesbányája lett, elsöpörheti az állásközvetítő portálokat, erőteljes befolyással bír a munkakeresők, a vállalatok és az iparágak területén is. A Hays tanácsait követve könnyen kitűnhetünk a tömegből, ezzel is növelve a saját márkaértékünket.

Véleményvezér

Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata

Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata 

Orbán Viktor egyre nagyobbakat lódít egyre kevesebb sikerrel.
Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen

Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen 

Az ügyészség döntött Orbán Viktor feljelentése ügyében.
Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta

Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta 

Az új pápa előbb fogadta az ukrán elnököt, mint Orbán Viktort.
Magyar Péter nyilvánosságra hozta, hogy szerinte hol lopott milliárdokat a Fidesz

Magyar Péter nyilvánosságra hozta, hogy szerinte hol lopott milliárdokat a Fidesz 

Milliárdosok aggódhatnak egy kormányváltás esetén.
A szabadság hőseként ünnepelték Karácsony Gergelyt az Európai Parlamentben

A szabadság hőseként ünnepelték Karácsony Gergelyt az Európai Parlamentben 

A budapesti főpolgármester megdicsőült Strasbourgban.
A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte

A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte 

Első helyen az ipari termelői árak drágulásában.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo