Mivel fizetünk a Szigeten?

Nem csak a hazai, hanem a külföldi vendégek között is jelentős számban lesznek, akik PayPass kártyával fizetnek majd a MasterCard várakozásai szerint az idén a Szigeten. A kártyatársaság egy friss kutatása alapján ugyanis azokban az országokban, ahonnan a legtöbb külföldi vendég érkezik a fesztiválra egyre népszerűbb ez a fizetési mód.

A külföldi vendégek közel 50 százaléka Nagy-Britanniából, Németországból, Franciaországból, vagy Olaszországból érkezik, ahol a forgalomban lévő MasterCard PayPass vagy Maestro PayPass kártyák száma már meghaladta az egymilliót -mondta Hemberger András. A MasterCard üzleti vezetője jelezte, hogy azok a kártyabirtokosok, akik hazájukban rendszeresen használnak PayPass termékeket, várhatóan a Szigeten is hűségesek maradnak ehhez a megoldáshoz, és a hazai bankjuk által kibocsátott kártyát használhatják Magyarországon, így a Sziget Fesztiválon is.

A MasterCard egy friss kutatása szerint ezekben az országokban különösen magas a készpénzmentesség iránti igény. Az eredmények azt mutatják, hogy a francia, olasz, német vagy brit kártyabirtokosok 24 százaléka a jelenleginél jóval kevesebb készpénzt szeretne használni a jövőben.

Bár az idén várhatóan nem Lengyelországból érkezik a legtöbb fesztiválozó a Szigetre, a kártyatársaság szakemberei szerint nagy bizonyossággal állítható, hogy a mégis megjelenő lengyel fiatalok használják majd a legnagyobb arányban a PayPass-t. A lengyelek ugyanis jelenleg a havi több mint egymillió PayPass fizetési művelettel a legaktívabbak ezen a területen Európában.

Félmillióhoz közelít az elfogadóhelyek száma
Jelenleg a MasterCard PayPass bankkártyákkal vagy eszközökkel világszerte több mint 441 ezer kereskedelmi elfogadóhelyen lehet fizetni. Az érintés nélküli fizetésre lehetőséget adó plasztikokkal az idei VOLT fesztiválon és a Balaton Soundon is minden vendéglátohelyen és árusnál lehetett használni.

Hemberger András hozzátette: „a MasterCard PayPass vagy Maestro PayPass kártyák, órák és matricák a nyár folyamán sikeresen vizsgáztak a VOLT-on és Balaton Soundon. A látogatók minden vendéglátóhelyen és árusnál használhatták a MasterCard érintés nélküli termékeit."

Metapay 2011-2012
A hazai fejlesztésű Metapay Fesztiválkártya több mint 4 millió tranzakció megvalósulását tette lehetővé a 2011-es nyári fesztiválokon, a Budai Gourmet-n, a VOLT-on, a Heineken Balaton Sound-on és a Sziget Fesztiválon, amelyet követően már tavaly döntöttek arról, hogy ez lesz a hivatalos fizetőeszköze az idei rendezvényeknek is. A magyar IT-fejlesztői tudásra épülő innovatív termék igen gyors és kényelmes megoldás a készpénzmentes fizetésre.

Véleményvezér

A bíróság betiltotta a kormánypropagandát

A bíróság betiltotta a kormánypropagandát 

Elharapódzott a hazudozás.
Na erre mit lép Trump, Putyin megfenyegette az USA-t

Na erre mit lép Trump, Putyin megfenyegette az USA-t 

Putyin keménykedik Venezuela ügyében.
Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat

Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat 

A gyűlöletet könnyű szítani.
Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo