Mi a honlapod feladata?

Komáromi Zsombor miközben 7 éven át a Philips és a Sony marketing részlegén dolgozott, elindította saját webes vállalkozását. Ezután kirándulást tett a média világába: négy éven át a HáziMozi magazin főszerkesztője volt. A magazin ezalatt lett Magyarország első DVD mellékletes lapja, és ért el a szórakoztató elektronikában azóta is példátlan olvasottságot havi 24000 eladott példánnyal. 2004-től mégis független műszaki újságíró lett, hogy otthonról dolgozva többet lehessen családjával. Az elmúlt években szinte teljesen az online világ felé fordult, és kisvállalkozások forgalmát növeli üzleti honlapok készítésével. A Piac és Profit Online-on 15 részes sorozatot indít.

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Mi a honlapod feladata?

A honlapod feladata a céged értékesítésének segítése. Épp ezért ne is weboldalként, hanem üzletkötőként vagy bolti eladóként gondolj rá. Így a tényleges eladások függvényében tekintheted nyereségesnek vagy veszteségesnek. Nem azért kell a vállalkozásodnak honlap, hogy elmondhasd: „Van egy honlapom!" Kezeld inkább úgy, mintha az üzletkötőd lenne, mérd az eredményét, mérd a költségeit.


Komáromi Zsombor

Egy jó üzletkötő vevőket és bevételt hoz. Egy jó honlap is vevőket és bevételt hoz. A honlap azonban sokkal hatékonyabb lehet, hiszen:

  1. éjjel-nappal dolgozik,
  2. egyszerre akár több száz potenciális ügyfélhez szólhat,
  3. sokkal kisebb költsége van (nem kell TB járulékokat fizetned utána, nem betegszik meg és nem megy el szabadságra!)

A honlapod azonban nem ember, nem igazodik az adott helyzethez, nem tanul a hibáiból (bár lehet, hogy az üzletkötőd sem). Éppen ezért neked kell helyette (lehetőleg előre) gondolkodnod.

Az internetes értékesítés legnagyobb problémája, hogy nincs lehetőség a honlapod látogatóival való közvetlen kommunikációra. A látogatóid annak alapján hoznak majd döntést, amit a honlapodon találnak. Éppen ezért egy jó értékesítői honlap egy üzletkötőhöz hasonlóan „ismeri" a vásárlóid igényeit.

Mielőtt azonban bármibe is kezdenél, fontos, hogy mérni tudd a honlapod teljesítményét, hiszen e nélkül nem tudhatod, hogyan javíthatnál rajta.

Sorozatunk folytatódik.

Véleményvezér

Élve fejeztek le egy magyart az oroszok

Élve fejeztek le egy magyart az oroszok 

Miért hallgat a magyar kormány, amikor az oroszok gyilkolnak magyarokat?
A lengyel gazdaság száguldása hatalmas égés a magyar gazdaságpolitika számára

A lengyel gazdaság száguldása hatalmas égés a magyar gazdaságpolitika számára 

A munkavállalók a lábukkal szavaznak.
Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata

Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata 

Orbán Viktor egyre nagyobbakat lódít egyre kevesebb sikerrel.
Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen

Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen 

Az ügyészség döntött Orbán Viktor feljelentése ügyében.
Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta

Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta 

Az új pápa előbb fogadta az ukrán elnököt, mint Orbán Viktort.
Magyar Péter nyilvánosságra hozta, hogy szerinte hol lopott milliárdokat a Fidesz

Magyar Péter nyilvánosságra hozta, hogy szerinte hol lopott milliárdokat a Fidesz 

Milliárdosok aggódhatnak egy kormányváltás esetén.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo