Mi a honlapod feladata?

Komáromi Zsombor miközben 7 éven át a Philips és a Sony marketing részlegén dolgozott, elindította saját webes vállalkozását. Ezután kirándulást tett a média világába: négy éven át a HáziMozi magazin főszerkesztője volt. A magazin ezalatt lett Magyarország első DVD mellékletes lapja, és ért el a szórakoztató elektronikában azóta is példátlan olvasottságot havi 24000 eladott példánnyal. 2004-től mégis független műszaki újságíró lett, hogy otthonról dolgozva többet lehessen családjával. Az elmúlt években szinte teljesen az online világ felé fordult, és kisvállalkozások forgalmát növeli üzleti honlapok készítésével. A Piac és Profit Online-on 15 részes sorozatot indít.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Mi a honlapod feladata?

A honlapod feladata a céged értékesítésének segítése. Épp ezért ne is weboldalként, hanem üzletkötőként vagy bolti eladóként gondolj rá. Így a tényleges eladások függvényében tekintheted nyereségesnek vagy veszteségesnek. Nem azért kell a vállalkozásodnak honlap, hogy elmondhasd: „Van egy honlapom!" Kezeld inkább úgy, mintha az üzletkötőd lenne, mérd az eredményét, mérd a költségeit.


Komáromi Zsombor

Egy jó üzletkötő vevőket és bevételt hoz. Egy jó honlap is vevőket és bevételt hoz. A honlap azonban sokkal hatékonyabb lehet, hiszen:

  1. éjjel-nappal dolgozik,
  2. egyszerre akár több száz potenciális ügyfélhez szólhat,
  3. sokkal kisebb költsége van (nem kell TB járulékokat fizetned utána, nem betegszik meg és nem megy el szabadságra!)

A honlapod azonban nem ember, nem igazodik az adott helyzethez, nem tanul a hibáiból (bár lehet, hogy az üzletkötőd sem). Éppen ezért neked kell helyette (lehetőleg előre) gondolkodnod.

Az internetes értékesítés legnagyobb problémája, hogy nincs lehetőség a honlapod látogatóival való közvetlen kommunikációra. A látogatóid annak alapján hoznak majd döntést, amit a honlapodon találnak. Éppen ezért egy jó értékesítői honlap egy üzletkötőhöz hasonlóan „ismeri" a vásárlóid igényeit.

Mielőtt azonban bármibe is kezdenél, fontos, hogy mérni tudd a honlapod teljesítményét, hiszen e nélkül nem tudhatod, hogyan javíthatnál rajta.

Sorozatunk folytatódik.

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo