Mi a honlapod feladata?

Komáromi Zsombor miközben 7 éven át a Philips és a Sony marketing részlegén dolgozott, elindította saját webes vállalkozását. Ezután kirándulást tett a média világába: négy éven át a HáziMozi magazin főszerkesztője volt. A magazin ezalatt lett Magyarország első DVD mellékletes lapja, és ért el a szórakoztató elektronikában azóta is példátlan olvasottságot havi 24000 eladott példánnyal. 2004-től mégis független műszaki újságíró lett, hogy otthonról dolgozva többet lehessen családjával. Az elmúlt években szinte teljesen az online világ felé fordult, és kisvállalkozások forgalmát növeli üzleti honlapok készítésével. A Piac és Profit Online-on 15 részes sorozatot indít.

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Mi a honlapod feladata?

A honlapod feladata a céged értékesítésének segítése. Épp ezért ne is weboldalként, hanem üzletkötőként vagy bolti eladóként gondolj rá. Így a tényleges eladások függvényében tekintheted nyereségesnek vagy veszteségesnek. Nem azért kell a vállalkozásodnak honlap, hogy elmondhasd: „Van egy honlapom!" Kezeld inkább úgy, mintha az üzletkötőd lenne, mérd az eredményét, mérd a költségeit.


Komáromi Zsombor

Egy jó üzletkötő vevőket és bevételt hoz. Egy jó honlap is vevőket és bevételt hoz. A honlap azonban sokkal hatékonyabb lehet, hiszen:

  1. éjjel-nappal dolgozik,
  2. egyszerre akár több száz potenciális ügyfélhez szólhat,
  3. sokkal kisebb költsége van (nem kell TB járulékokat fizetned utána, nem betegszik meg és nem megy el szabadságra!)

A honlapod azonban nem ember, nem igazodik az adott helyzethez, nem tanul a hibáiból (bár lehet, hogy az üzletkötőd sem). Éppen ezért neked kell helyette (lehetőleg előre) gondolkodnod.

Az internetes értékesítés legnagyobb problémája, hogy nincs lehetőség a honlapod látogatóival való közvetlen kommunikációra. A látogatóid annak alapján hoznak majd döntést, amit a honlapodon találnak. Éppen ezért egy jó értékesítői honlap egy üzletkötőhöz hasonlóan „ismeri" a vásárlóid igényeit.

Mielőtt azonban bármibe is kezdenél, fontos, hogy mérni tudd a honlapod teljesítményét, hiszen e nélkül nem tudhatod, hogyan javíthatnál rajta.

Sorozatunk folytatódik.

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo