Ments meg élelmiszereket! Új szintre lépett a pazarlás elleni küzdelem

A Munch ételmentő alkalmazás új szolgáltatással bővült. A platform legújabb kezdeményezése, a Munch Market, egy pazarláscsökkentő piactér, mely tovább bővíti a Munch jelenlegi értékajánlatát és alapjaiban változtatja meg a nagykereskedelmi egységek pazarlás elleni harcát. A Munch Market-en a gyártók és nagykereskedők tudják eladni a közeli lejáratú, szépséghibás vagy már nem szezonális termékeiket pénztárcabarát áron.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Kényelmes, átlátható és fenntartható bevásárlási élmény

“A Munch célja az ételpazarlás elleni küzdelem. Már a Munch alapításakor egy olyan szolgáltatást szerettünk volna megalkotni, amely ez ellen küzd az ellátási lánc minden frontján. Mostanra közel 3 ezer kiskereskedőnél, étteremnél, pékségnél vezettük be az ételmentő megoldásunkat. Most érkezett el az a pont a vállalkozás életében, hogy gyártók, nagykereskedők bevonásával az ellátási lánc korábbi szakaszait érintve tudunk dolgozni víziónk megvalósításán” - mondta Zsoldos Botond a Munch Innovációs vezetője.

A Munch új szolgáltatásának köszönhetően a vásárlók pénztárcabarát áron vehetnek meg olyan jó minőségű termékeket, melyek melyek közeli lejáratúak, szépséghibásak, szezonálisak, vagy egyéb okokból megmentésre szorulnak. A market.munch.hu weboldalon a vásárlók válogathatják össze a saját csomagjaikat a folyamatosan változó kínálatból, vagy akár lehetőség van a különböző tematikus “Meglepetés boxok” közül is választani. Nagy különbség a Munch-csal szemben, hogy a Munch Market-ről rendelt csomagokat 1-5 napos átlagos kiszállítással lehet megrendelni, csomagpontos átvétellel vagy akár házhozszállítással.

A Munch Market, a nagykereskedelem vakfoltját célozza meg

A Munch Market olyan innováció, amely a túltermelés, a lassú forgási sebesség, és a közeli lejárat miatt a nagykereskedelmi szereplőknél maradt termékek megmentésének az érdekében jött létre. A boltok sok esetben már nem készleteznek olyan termékeket, amik a következő pár hónapban járnak le; illetve az is gyakran előfordul, hogy olyan szezonális áruk maradnak a gyártók raktáraiban, amik a következő szezonhoz érkezve már lejárnának.

Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo