Megválik egyik márkájától az Adidas

Az Adidas 2,1 milliárd euróért eladja az amerikai testvérmárkáját, a Reebokot az Authentic Brands Groupnak.

Az Adidas már korábban jelezte, hogy a vállalat vezetése a 2025-ig kitekintő stratégia kidolgozása során arra a megállapításra jutott, hogy "a Reebok és az Adidas sokkal jobban ki tudja használni növekedési lehetőségeit, ha függetlenek egymástól". Az Adidas az ügylet lezárása után jut az összeg nagyobbik feléhez, a többit "bizonyos feltételek teljesülésével" kapja meg. A felek arra számítanak, hogy valamikor a jövő év első negyedében sikerül lezárni az ügyletet. Az 1949 óta működő német cég 2006-ban vásárolta meg az amerikai Reebok márkát három másikkal együtt - Rockport, CCM Hockey, Greg Norman - amelyeken azonban már korábban túladott mintegy 400 millió euróért. Az Authentic Brands Group több mint 30 különböző márka fölött rendelkezik, mint például a Sports Illustrated, Brooks Brothers és a Nine West.

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo