Megválik egyik márkájától az Adidas

Az Adidas 2,1 milliárd euróért eladja az amerikai testvérmárkáját, a Reebokot az Authentic Brands Groupnak.

Az Adidas már korábban jelezte, hogy a vállalat vezetése a 2025-ig kitekintő stratégia kidolgozása során arra a megállapításra jutott, hogy "a Reebok és az Adidas sokkal jobban ki tudja használni növekedési lehetőségeit, ha függetlenek egymástól". Az Adidas az ügylet lezárása után jut az összeg nagyobbik feléhez, a többit "bizonyos feltételek teljesülésével" kapja meg. A felek arra számítanak, hogy valamikor a jövő év első negyedében sikerül lezárni az ügyletet. Az 1949 óta működő német cég 2006-ban vásárolta meg az amerikai Reebok márkát három másikkal együtt - Rockport, CCM Hockey, Greg Norman - amelyeken azonban már korábban túladott mintegy 400 millió euróért. Az Authentic Brands Group több mint 30 különböző márka fölött rendelkezik, mint például a Sports Illustrated, Brooks Brothers és a Nine West.

Véleményvezér

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo