A cég azt közölte, hogy a szeptember végével záródott három hónapban az adózott eredménye 17 százalékkal, 9,19 milliárd dollárra, részvényenként 3,22 dollárra nőtt a tavalyi harmadik negyedévi 7,85 milliárd dolláról, részvényenként 2,71 dollárról. Az elemzői várakozások átlagában kisebb, 3,19 dolláros részvényarányos nyereség szerepelt.
A Facebook bevétele 35 százalékkal, 29,01 milliárd dollárra emelkedett a tavalyi 21,47 milliárd dollárról. Elemzők nagyobb bevételt, 29,58 milliárd dollárt vártak. A cég reklámbevétele 33 százalékkal, 28,28 milliárd dollárra nőtt.
A Facebook közösségi hálózatba naponta legalább egyszer belépők száma átlagosan 6 százalékkal, 1,93 milliárdra emelkedett szeptember végén, míg a havonta legalább egyszer belépőké szintén 6 százalékkal, 2,91 milliárdra bővült.
A folyó negyedévre a Facebook 31,5-34 milliárd dollár bevétellel számol, ami elmarad a szakértők által becsült 34,89 milliárd dollártól. A szeptember végével záródott negyedévben a Facebook 14,37 milliárd dollár értékben vásárolt vissza saját részvényt, egyben egy újabb, ezúttal 50 milliárd dolláros részvényvisszavásárlási programot indított el októbertől.