Magyar startup került a Google inkubációs programjába

Múlt héten Angliában mutatta be marketing innovációját a Befluence csapata a Google EMEA szakértőinek, amelynek eredményeként bekerültek a presztízsjelentőségű MIP marketing innovációs programba. Magyar céget korábban eddig még egyszer sem választottak be az illusztris társaságba.

Története eddigi legnagyobb sikere előtt áll a Befluence névre keresztelt magyar startup. A cég szolgáltatásával azt ígéri, hogy pontosan mérhetővé teszi az influenszer-kampányok hatását, így mind a cég, mind a megbízott véleményvezér pontos képet kaphat a munkája értékéről. A startup a Google szakértői csapatának is elnyerte a tetszését és beválasztották az inkubációs programba, ahol a jövő marketing megoldásait fejlesztik.

Új lehetőség az influencer marketinghez

A Google-nek nem titkolt célja, hogy a programban résztvevő startupokon keresztül új hirdetési lehetőségeket találjon, melyekkel még több felhasználót érhet el. Az influencer marketinghez eddig nem volt túl sok köze az óriásnak, mivel az influencerek a vizuális megjelenésükkel érik el a követőiket, amihez a Facebook és az Instagram megfelelőbb platform. Itt jön be a képbe a Befluence.

A magyar startup az influencerek eredményeinek mérésével és a PPC alapú influencer marketinget lehetővé tevő fejlesztéseivel komoly változásokat hoz az influencer világban. Az együttműködés motorja és szakmailag legizgalmasabb része a Google Adwords API-on keresztül megteremteni a hidat a Google és a Befluence, így a Google és az influencer marketingvilág között.

Következő lépésben a Google szakemberei az MIP keretén belül 6 hónapon keresztül heti rendszerességgel coach-olják a Befluence csapatát hirdetési, branding és fejlesztési témákban. Az inkubáció végén a Google-programban résztvevők legjobbjai egy Premier Google Partneri tanúsítvánnyal és a világpiac felé való közös nyitással koronázhatják meg a sikeres együttműködést.

A magyar cég fejlesztése túlzás nélkül teljesen átalakítja az influencer marketinget. A szolgáltatás pontosan mérhetővé teszi, hogy az adott cég számára hány konverziót generál az influenszerrel való együttműködés. Ez pedig mind a cég, mind a véleményvezér oldalán a fejlődést szolgálja.

A Befluence-nek a következő mérföldkőhöz havonta 100 influencer kampányt kell menedzselnie, ami a Google támogatásával egyáltalán nem lehetetlen küldetés. Bíznak benne, hogy a magyar innováció a világpiacon is sikert tud aratni az óriással karöltve. Mert a magyar tudás világsiker.

Véleményvezér

Mélypontra ért a magyar belpolitika, avagy büdös-e Menczer Tamás szája?

Mélypontra ért a magyar belpolitika, avagy büdös-e Menczer Tamás szája? 

Még egy lépcsőt lejjebb lépett a magyar belpolitika.
Legyél hatósági főállatorvos állatorvosi diploma nélkül

Legyél hatósági főállatorvos állatorvosi diploma nélkül 

Kevés a hatósági állatorvos.
Kormányváltó hangulat

Kormányváltó hangulat 

Oda a Fidesz népszerűsége.
Sok nagy okos már világháborút lát

Sok nagy okos már világháborút lát 

Az orosz ballisztikus rakéta bevetése egy teszt volt.
Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat

Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat 

A büntetés mértéke nevetséges.
Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo