Két napig Siófok volt a marketing magyar fővárosa

Csordultig teli ház és mindent elsöprő lelkesedés a közösségi médiában. Minden jel arra utal, hogy Siófokon szeptember 20–21-én világszínvonalú marketingkonferencia zajlott le: a Content Plage.

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. november 26. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Már az érkezésnél egyértelművé tette a Kreatív Kontroll, hogy a Plage mindenben más, mint amit a magyar konferenciákhoz szokott közönség eddig megszokhatott: pálmafák fogadták a résztvevőket, lágyan csobogott a medence az első emeleten, a névre szóló badge-en rajta van a 2 napos program. A hotelszobában fogadócsomag vár mindenkit benne többek közt logózott almával, ajándék Kontent tartalommarketing-magazinnal, sajátmárkás energiaitallal.

Az első napon 8 előadást a copywritingnak szenteltek. Még delet sem ütött az óra, Berze Márton máris bemutatta hogyan fest ma egy hatékony salesoldal (fontos trend például az, hogy egy salesoldal önmagában értéket adhat a vevőknek), Benyó Dániel pedig alkalmazott marketingpszichológiai példákat hozott arról, hogyan írhatunk buyer personák szerint salesszöveget. A harmadik előadó 5 év termését mutatta meg: fölépítettek egy „internetet az internetben”, hogy az oldalhálózatukkal csökkentsék a Facebook- és Google-függőségüket.

Ebéd után Rebecca Lieb kutatása debütált. A tartalommarketingre specializálódott kutató most azt vizsgálta, hogy milyen az a kontent, amely „megírja önmagát” és hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia többek közt a marketinget is.

Vavrek Balázs azonnal használható sales-szövegírási vázlatokat adott a közönségnek és a Kreatív Kontroll által 2018-ban feladott 1715 Facebook-hirdetéséből csemegézte ki a legsikeresebbeket. (Itt találja Balázs kurzusát a Piac & Profit Online Akadémián!) Az első napot Sipos Zoltán zárta: az egyik kulcsgondolata az, hogy a tartalomkészítési korból átlépünk a tartalomterjesztési korba. Egyetlen marketing van, minden más pedig mixkérdés, így a fókusznak nem a chatboton, az influencermarketingen vagy az aktuális trenden kell lennie, hanem a megoldásfejlesztésen, illetve a felhasználói tartalom generálásán. Ez utóbbira azért van szükség, mert a mai tartalomigény már nem fenntartható: erőforrásban a legnagyobb cégek is küszködnek, a reklámok és tartalmak pedig bizalmi deficittel kénytelenek dolgozni, a jövőben így a felhasználói tartalom lesz egyre több kampány központi eleme, amely mindkét problémát megoldja.

Puzsér kontra Sipos

A második nap még nagyobb marketingtűzijátékot tartogatott, amelynek mind a nyolc előadása a tartalommarketingről szólt, többek között olyan gyöngyszemekkel, mint a Puzsér–Sipos vita arról, hogy a reklám jó-e. A visszajelzések alapján a Content Plage új minőséget teremtett a hazai marketingkonferenciák között (beszédes például, hogy eddig minden résztvevő jelezte, hogy jövőre is jön, pár óra alatt már 125-en jeleztek vissza a 2019-es eseményre).

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo