Két napig Siófok volt a marketing magyar fővárosa

Csordultig teli ház és mindent elsöprő lelkesedés a közösségi médiában. Minden jel arra utal, hogy Siófokon szeptember 20–21-én világszínvonalú marketingkonferencia zajlott le: a Content Plage.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Már az érkezésnél egyértelművé tette a Kreatív Kontroll, hogy a Plage mindenben más, mint amit a magyar konferenciákhoz szokott közönség eddig megszokhatott: pálmafák fogadták a résztvevőket, lágyan csobogott a medence az első emeleten, a névre szóló badge-en rajta van a 2 napos program. A hotelszobában fogadócsomag vár mindenkit benne többek közt logózott almával, ajándék Kontent tartalommarketing-magazinnal, sajátmárkás energiaitallal.

Az első napon 8 előadást a copywritingnak szenteltek. Még delet sem ütött az óra, Berze Márton máris bemutatta hogyan fest ma egy hatékony salesoldal (fontos trend például az, hogy egy salesoldal önmagában értéket adhat a vevőknek), Benyó Dániel pedig alkalmazott marketingpszichológiai példákat hozott arról, hogyan írhatunk buyer personák szerint salesszöveget. A harmadik előadó 5 év termését mutatta meg: fölépítettek egy „internetet az internetben”, hogy az oldalhálózatukkal csökkentsék a Facebook- és Google-függőségüket.

Ebéd után Rebecca Lieb kutatása debütált. A tartalommarketingre specializálódott kutató most azt vizsgálta, hogy milyen az a kontent, amely „megírja önmagát” és hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia többek közt a marketinget is.

Vavrek Balázs azonnal használható sales-szövegírási vázlatokat adott a közönségnek és a Kreatív Kontroll által 2018-ban feladott 1715 Facebook-hirdetéséből csemegézte ki a legsikeresebbeket. (Itt találja Balázs kurzusát a Piac & Profit Online Akadémián!) Az első napot Sipos Zoltán zárta: az egyik kulcsgondolata az, hogy a tartalomkészítési korból átlépünk a tartalomterjesztési korba. Egyetlen marketing van, minden más pedig mixkérdés, így a fókusznak nem a chatboton, az influencermarketingen vagy az aktuális trenden kell lennie, hanem a megoldásfejlesztésen, illetve a felhasználói tartalom generálásán. Ez utóbbira azért van szükség, mert a mai tartalomigény már nem fenntartható: erőforrásban a legnagyobb cégek is küszködnek, a reklámok és tartalmak pedig bizalmi deficittel kénytelenek dolgozni, a jövőben így a felhasználói tartalom lesz egyre több kampány központi eleme, amely mindkét problémát megoldja.

Puzsér kontra Sipos

A második nap még nagyobb marketingtűzijátékot tartogatott, amelynek mind a nyolc előadása a tartalommarketingről szólt, többek között olyan gyöngyszemekkel, mint a Puzsér–Sipos vita arról, hogy a reklám jó-e. A visszajelzések alapján a Content Plage új minőséget teremtett a hazai marketingkonferenciák között (beszédes például, hogy eddig minden résztvevő jelezte, hogy jövőre is jön, pár óra alatt már 125-en jeleztek vissza a 2019-es eseményre).

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo