Ismét Siófok a Marketing Fővárosa

Zsinórban másodszor, 2019-ben is Siófok nyerte el a Marketing Fővárosa címet a Magyar Marketing Szövetség Országos Városmarketing pályázatán.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A díj ötödik évében 125 nevezés érkezett 28 várostól és egy megyei önkormányzattól. A pályázó szervezetek 6 kategóriában nevezhettek. Idén a rendezvény kategóriában érkezett a legtöbb nevezés, összesen 35 darab. Minden olyan pályázat, amely megfelelt a zsűri előzetesen meghirdetett kritériumrendszerének elnyerte az Országos Városmarketing Díj gyémánt elismerését. Ez évben 97 gyémánt került átadásra.

Az idei év fődíjasa, ismét Siófok városa lett, s így viselheti a „Marketing Fővárosa 2019” kitüntető címet. A díjakat Dr. Piskóti István, a zsűri elnöke és Dr. Papp-Váry Árpád az MMSZ alelnöke adta át Mezőfi Józsefnének, a város Idegenforgalmi és Rendészeti Bizottságának elnökének illetve Stadler-Szentpéteri Ildikónak, a Siófoki Fürdőegylet - Turisztikai Egyesület vezetőjének. Siófok 18 nevezéséből 12 részesült elismerésben, azaz a legtöbb Városmarketing Gyémánt díjat nyerte el, így lett ez évben is a Marketing Fővárosa.

 

Göbölyösné Mátrahegyi Anna, a pályázat zsűritagjaként a Médiapiac képviseletében adta át egy exkluzív megjelenést jelentő különdíjukat a Marketing Fővárosának.

Az MMSZ elkészítette a 2019-es Országos Városmarketing Térképet, amely bemutatja a marketingaktív megyéket és városokat. A térképből is jól látszik, hogy csupán két megyéből nem érkezett nevezés. Tizennyolc város egynél több pályázattal nyert „Városmarketing gyémántot”, míg tizenegy város egy pályázattal nyert.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo