Hat egyszerű lépés a tökéletes LinkedIn profilért

A LinkedIn az üzleti élet Facebookja a fejvadászok kincsesbányája lett, elsöpörheti az állásközvetítő portálokat, erőteljes befolyással bír a munkakeresők, a vállalatok és az iparágak területén is. A Hays tanácsait követve könnyen kitűnhetünk a tömegből.

Kép: Pixabay

A mindennapjaink részévé vált az internet és a közösségi média. Itt tartjuk a kapcsolatot az ismerőseinkkel és innen informálódunk a napi történésekről, legfrissebb információkról, eseményekről. A közösségi oldalak legnagyobb szakmai hálózatát a LinkedIn képviseli - ma már világszerte több mint 364 millió felhasználó veszi igénybe a szolgáltatásait.

A platformon egyrészt szakmai ismeretségeket és kapcsolati tőkét építhetünk, másrészt olyan állásajánlatokkal is megtalálhatnak minket, amelyekre valószínűleg nem könnyen akadtunk volna. A napi LinkedIn használattal könnyen menedzselhetjük meglévő kapcsolati hálónkat és ismerőseink is könnyen megtalálhatnak minket. A LinkedIn profilunk az online felületeken mutatott én-márkánk jelentős részét teszi ki, ezért érdemes vele legalább annyit foglalkozni, mint az önéletrajzunk összeállításával. Az énmárka építés lépéseiről itt olvashat részletesebben.

Egy tökéletes LinkedIn profil szükséges része a személyes márkánk építésánek. Egy profil megjeleníti az összes készségünket és szakértelmünket, amelyek segítségével kitűnhetünk a tömegből és elérhetjük a célközönségünket - mondja Tammy-Nagy Stellini, a Hays Hungary ügyvezetője a HR Portálnak.

Segítségként itt van pár egyszerű és hasznos tanács a Hays-től:

1. A keresőmotor-optimalizálás a kulcsa a digitális tevékenységeknek. Válaszuk ki kulcsszavakat, és használjuk őket tudatosan a profilunkban.

2. Kizárólag professzionális fotót töltsünk fel. Egyszerű trükk, mégis sokkal nézettebbé teheti a profilunkat.

3. Használjunk minél több linket a profilunkban, ezzel az eszközzel is többet tudunk mutatni magunkból.

4. Mutassuk meg a civil oldalunkat is! Adjuk meg, hogy milyen projektekben, kurzusokban, önkéntes munkákban vettünk részt.

5. Ha egy LinkedIn csoport vagy szervezet tagjai vagyunk, az pontos információkkal szolgál rólunk, így körültekintően válasszuk meg ezeket is.

6. Aktív használat nélkül nem tudunk kitűnni a tömegből! Iktassuk be a LinkedIn-t a napi rutinunkba, osszunk meg érdekes cikkeket, vegyünk részt a beszélgetésekben.

Tény, hogy nem mindenki van tisztában vele, hogy a LinkedIn-en bizonyos fokig látható, hogy ki nézte meg egy tag profilját. A szakmai hálózat értéke mellett valószínűleg ez a kíváncsiságra alapozott elem is jótékonyan növeli a látogatottságot.

Munkához használjuk a profit!
A kapcsolati háló bővítése minden modern üzletember kiemelt célja kellene, hogy legyen, mivel a hasznos kapcsolatokon keresztül nem csak a fontos információk és üzleti lehetőségek, hanem tippek és új megoldások is bőségesen áramlanak. A kapcsolati háló bővítésére ahasznos eszközaz internet, ám a szakemberek nem a Facebook-ot, hanem a LinkedIn-t használják. Itt adunk tippeket a LinkedIn használatához.

Véleményvezér

Elképesztő nagyságú adófizetői pénzt kapott Áder János alapítványa

Elképesztő nagyságú adófizetői pénzt kapott Áder János alapítványa 

A Fidesz politikusai nem tudják ott hagyni az állami zsíros bödönt.
Mészáros Lőrinc és neje hatalmas luxusba fojtotta a magyar fanyalgók miatt érzett bánatát

Mészáros Lőrinc és neje hatalmas luxusba fojtotta a magyar fanyalgók miatt érzett bánatát 

Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő ismét utolérte a Mészáros házaspárt.
Újabb eseményt szervez Karácsony Gergely

Újabb eseményt szervez Karácsony Gergely 

Nem nyugszik a főpolgármester.
Nincs neurológiai betegsége Orbán Viktornak

Nincs neurológiai betegsége Orbán Viktornak 

Nyelvi botlás lehetett csak.
Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo