Fiatal beszállítókkal ismerkedett a Tesco

Fiatal hazai vállalkozók kaptak lehetőséget bemutatkozni az első FIVOSZ-Tesco közös beszállítói fórumon. A Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége által életre hívott program célja a kis- és középvállalkozók támogatása a fejlesztés és az innováció területén. Az eseményen számos potenciális beszállító vett részt minőségi élelmiszeripari termékekkel.

A beszállítói fórum azokat a kis- és középvállalkozásokat szólítja meg, amelyek méretüknél vagy kapacitásuknál fogva nem válhatnának a Tesco országos szintű beszállítóivá. A rendezvény lehetőséget teremtett vállalkozásuk és termékeik bemutatására, illetve személyesen egyeztethettek a Tesco beszerzési vezetőivel. A Tesco beszerzési stratégiájának egyik alappilléreként folyamatosan keresi a hazai kkv szektorban azokat a beszállítókat, amelyek kiváló minőségű termékeket gyártanak.

Kiugrási lehetőséget jelent a beszállítóvá válás a fiatal vállalkozóknak - Kép: FIVOSZ

„Napjainkban, amikor a magyar gazdaság egyik fő kihívása a szakképzett, diplomás fiatalok itthon tartása, a Tesco kiemelt figyelmet fordít arra, hogy minden lehető eszközzel esélyt teremtsen a pályakezdő generációnak. Fontosnak tartjuk, hogy a beszállítóink kiválasztásának folyamatába minél több fiatal bekapcsolódhasson; remélem a mai eseménynek köszönhetően még több általuk vezetett, innovatív vállalkozás válhat beszállító partnerünkké. Egy ilyen fórum kiváló alkalom arra, hogy a program résztvevői megismerjék vállalatunkat, illetve mindazt, amivel támogatjuk hazai beszállítóink fejlődését” - mondta Eötvös Barbara, a Tesco vállalati kapcsolatok vezetője.

„A 2012-ben elindított Beszállítói Program egy mérföldkövet jelent a FIVOSZ életében.  Célunk a magyar gazdaság fejlesztése a fiatalok bevonásával és lehetőségekhez juttatásával. A FIVOSZ és a Tesco közös megállapodása mentén együtt dolgozunk a hazai kkv szektor sikereiért. Bízunk benne, hogy számos tagunk vállalkozása erősödhet meg e lehetőség által” - nyilatkozta Tomicsek Renáta, a FIVOSZ Beszállítói Program vezetője.

„Kézműves manufaktúránkban minden egyes „Sü” termék készítésekor nagy gondossággal járunk el. Hiszem, hogy ez a maximalizmus és odafigyelés a Tescóval való partnerség esetén is előnyt jelent majd. Ez a mai nap folyamán megerősítést nyert számomra.” - mondta Pókos Judit, az Abrakadabra csokoládé Kft. ügyvezető tulajdonosa a Tescóval történt egyeztetést követően.

Véleményvezér

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo