A beszállítói fórum azokat a kis- és középvállalkozásokat szólítja meg, amelyek méretüknél vagy kapacitásuknál fogva nem válhatnának a Tesco országos szintű beszállítóivá. A rendezvény lehetőséget teremtett vállalkozásuk és termékeik bemutatására, illetve személyesen egyeztethettek a Tesco beszerzési vezetőivel. A Tesco beszerzési stratégiájának egyik alappilléreként folyamatosan keresi a hazai kkv szektorban azokat a beszállítókat, amelyek kiváló minőségű termékeket gyártanak.
„Napjainkban, amikor a magyar gazdaság egyik fő kihívása a szakképzett, diplomás fiatalok itthon tartása, a Tesco kiemelt figyelmet fordít arra, hogy minden lehető eszközzel esélyt teremtsen a pályakezdő generációnak. Fontosnak tartjuk, hogy a beszállítóink kiválasztásának folyamatába minél több fiatal bekapcsolódhasson; remélem a mai eseménynek köszönhetően még több általuk vezetett, innovatív vállalkozás válhat beszállító partnerünkké. Egy ilyen fórum kiváló alkalom arra, hogy a program résztvevői megismerjék vállalatunkat, illetve mindazt, amivel támogatjuk hazai beszállítóink fejlődését” - mondta Eötvös Barbara, a Tesco vállalati kapcsolatok vezetője.
„A 2012-ben elindított Beszállítói Program egy mérföldkövet jelent a FIVOSZ életében. Célunk a magyar gazdaság fejlesztése a fiatalok bevonásával és lehetőségekhez juttatásával. A FIVOSZ és a Tesco közös megállapodása mentén együtt dolgozunk a hazai kkv szektor sikereiért. Bízunk benne, hogy számos tagunk vállalkozása erősödhet meg e lehetőség által” - nyilatkozta Tomicsek Renáta, a FIVOSZ Beszállítói Program vezetője.
„Kézműves manufaktúránkban minden egyes „Sü” termék készítésekor nagy gondossággal járunk el. Hiszem, hogy ez a maximalizmus és odafigyelés a Tescóval való partnerség esetén is előnyt jelent majd. Ez a mai nap folyamán megerősítést nyert számomra.” - mondta Pókos Judit, az Abrakadabra csokoládé Kft. ügyvezető tulajdonosa a Tescóval történt egyeztetést követően.