Megjegyezte, hogy a részvények árfolyama reggel a tőzsde nyitásakor már 5 százalék feletti pluszban járt a kedvező számok hatására.
Kiemelte, hogy tavaly több mint 25 százalékos növekedést mértek az egy főre jutó átlagos havi mobiladat-fogyasztásban, ami a 2021-es 7,6 gigabájtról 9,7 gigabájtra emelkedett.
A SIM-kártyák száma 5,6 százalékkal közel 6 millióra bővült, ebből 3,8 millió az előfizetéses szerződéses ügyfél.
Intenzíven fejlesztették a vezetékes hálózatot, 375 ezer új optikai elérést építettek ki, és már több mint 3,4 millió háztartás számára lett elérhető a gigabites sebesség 1400 településen. A Telekom által lefedett hozzáférési pontok 77 százaléka gigabit-képes, a régebbi - például rézhálózat - technológiákat több mint 100 településen kapcsolták le - sorolta.
A Telekom alkalmazást az ügyfelek háromnegyede használja, és több mint 1 millió tranzakciót bonyolított Vanda, a mesterségesintelligencia-alapú virtuális üzleti asszisztens. A chatboton keresztül 296 ezer tranzakciót bonyolítottak az ügyfelek.
Kitért arra, hogy 2023-ban arra számítanak, hogy a kihívásokkal teli gazdasági környezet miatt továbbra is nyomás nehezedik majd a nyereségességre, különösen az energiaárak és az emelkedő beszállítói költségek hatására. Ezzel együtt a kereskedelmi teljesítménynek és az ügyfélszerződéseket érintő, korábban bejelentett díjkorrekciónak köszönhetően a tavalyihoz hasonló bevételnövekedésre számítanak 2023-ban.
Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes részletezte, hogy idén az árbevétel 5-10 százalék közötti növekedésével számolnak. Tavaly 7,8 százalékkal, 746,7 milliárd forintra nőtt a csoport összes bevétele az erős mobiladat-kereslet nyomán. A Capex költés (beruházás tárgyi eszközökbe és immateriális javakba) a spektrum licenszdíjak nélkül az előző évinél 15,9 százalékkal több, 126,7 milliárd forint volt 2022-ben, az idei évre erről nem közölt terveket a vállalat. Kérdésre válaszolva közölte, hogy a makrogazdasági környezet és az árfolyamváltozások miatt nehéz becslést adni erre.