Elszámoltatná a kókler marketingeseket a Marketingőrség

A Kreatív Kontroll megalapította a Magyar Marketingőrséget, hogy – közleményükből idézve – „a hazai marketingkonferenciákat megtisztítsa a semmitmondástól, a piacon elszaporodó kóklereket felismerje és elszámoltassa, operatív eszközeivel pedig a hazai kkv-piacon helyszíni biztosítást nyújtson a marketingsérült vállalkozásoknak.”

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Marketingőrség első akciója a sok marketingkonferenciának otthont adó Lurdy házban zajlott, ahol fánkokat osztogattak egy konferencia résztvevőinek (és a boltosok is kaptak). A fogadtatás pozitív, minden hozzánk eljutó visszajelzés alapján finom a fánk, a gerillaakciót is jól fogadta a közönség, a „COPY-01” egyedi rendszámos, fényvillogós Chryslert folyamatosan fotózták.

A gerillamarketing-kampányhoz weboldal is élesedett: a marketingorseg.hu oldalon bejelentést tehet bárki, aki marketingvétségeket tapasztal, például „előre megfontolt szándékkal elkövetett piacvesztésre” gyanakszik, mely a tartalommarketing stratégiai hiányára utal; a rossz e-mail-marketing „konverzió ellen elkövetett vétség alapos gyanúját” veti föl; az unalmas közösségimédia-jelenlét „hirtelen felindulásból elkövetett hatékonyságrombolásnak” számít. Az oldalon marktingbűn-megelőzési szakirodalmat is talál az olvasó.

Sipos Zoltán visszatérő előadó a hazai marketingkonferenciákon, a DIMSZ tartalommarketing-tagozatának elnöke és a Kreatív Kontroll stratégiai igazgatója – ezúttal marketingőrként őrizte a Lurdy házban zajló események marketingszínvonalát. Missziójuk az, hogy a hazai marketingszakma (nyugati országok marketingszakmáihoz mért) lemaradását csökkentsék – e missziójukból fakad intenzív piacedukációs tevékenységük (tréningek, saját szervezésű konferencia, marketingkönyvek, saját kiadású szakmai magazin, közel 700 szakmai anyagot tartalmazó online szakkönyvtár), ezután pedig ebben a szellemben kezdenek járőrözni a Marketingőrök is.

A marketing fenegyerekei sem vetik meg az előadói képzést
Mit keresnek a Kreatív Kontroll profi előadói egy előadói képzésen? Zoli okosórát vásárolna, de Magyarországon ez sem egyszerű. Folytatódik a Kreatív Kontroll valóságshow-ja a Piac & Profiton.

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo