Elszámoltatná a kókler marketingeseket a Marketingőrség

A Kreatív Kontroll megalapította a Magyar Marketingőrséget, hogy – közleményükből idézve – „a hazai marketingkonferenciákat megtisztítsa a semmitmondástól, a piacon elszaporodó kóklereket felismerje és elszámoltassa, operatív eszközeivel pedig a hazai kkv-piacon helyszíni biztosítást nyújtson a marketingsérült vállalkozásoknak.”

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A Marketingőrség első akciója a sok marketingkonferenciának otthont adó Lurdy házban zajlott, ahol fánkokat osztogattak egy konferencia résztvevőinek (és a boltosok is kaptak). A fogadtatás pozitív, minden hozzánk eljutó visszajelzés alapján finom a fánk, a gerillaakciót is jól fogadta a közönség, a „COPY-01” egyedi rendszámos, fényvillogós Chryslert folyamatosan fotózták.

A gerillamarketing-kampányhoz weboldal is élesedett: a marketingorseg.hu oldalon bejelentést tehet bárki, aki marketingvétségeket tapasztal, például „előre megfontolt szándékkal elkövetett piacvesztésre” gyanakszik, mely a tartalommarketing stratégiai hiányára utal; a rossz e-mail-marketing „konverzió ellen elkövetett vétség alapos gyanúját” veti föl; az unalmas közösségimédia-jelenlét „hirtelen felindulásból elkövetett hatékonyságrombolásnak” számít. Az oldalon marktingbűn-megelőzési szakirodalmat is talál az olvasó.

Sipos Zoltán visszatérő előadó a hazai marketingkonferenciákon, a DIMSZ tartalommarketing-tagozatának elnöke és a Kreatív Kontroll stratégiai igazgatója – ezúttal marketingőrként őrizte a Lurdy házban zajló események marketingszínvonalát. Missziójuk az, hogy a hazai marketingszakma (nyugati országok marketingszakmáihoz mért) lemaradását csökkentsék – e missziójukból fakad intenzív piacedukációs tevékenységük (tréningek, saját szervezésű konferencia, marketingkönyvek, saját kiadású szakmai magazin, közel 700 szakmai anyagot tartalmazó online szakkönyvtár), ezután pedig ebben a szellemben kezdenek járőrözni a Marketingőrök is.

A marketing fenegyerekei sem vetik meg az előadói képzést
Mit keresnek a Kreatív Kontroll profi előadói egy előadói képzésen? Zoli okosórát vásárolna, de Magyarországon ez sem egyszerű. Folytatódik a Kreatív Kontroll valóságshow-ja a Piac & Profiton.

Véleményvezér

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett

Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett 

Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.
Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője

Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője 

Nagy kérdés, miként sikerülhetett elmenekülnie a magyar maffiafőnöknek?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo