Elszámoltatná a kókler marketingeseket a Marketingőrség

A Kreatív Kontroll megalapította a Magyar Marketingőrséget, hogy – közleményükből idézve – „a hazai marketingkonferenciákat megtisztítsa a semmitmondástól, a piacon elszaporodó kóklereket felismerje és elszámoltassa, operatív eszközeivel pedig a hazai kkv-piacon helyszíni biztosítást nyújtson a marketingsérült vállalkozásoknak.”

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Marketingőrség első akciója a sok marketingkonferenciának otthont adó Lurdy házban zajlott, ahol fánkokat osztogattak egy konferencia résztvevőinek (és a boltosok is kaptak). A fogadtatás pozitív, minden hozzánk eljutó visszajelzés alapján finom a fánk, a gerillaakciót is jól fogadta a közönség, a „COPY-01” egyedi rendszámos, fényvillogós Chryslert folyamatosan fotózták.

A gerillamarketing-kampányhoz weboldal is élesedett: a marketingorseg.hu oldalon bejelentést tehet bárki, aki marketingvétségeket tapasztal, például „előre megfontolt szándékkal elkövetett piacvesztésre” gyanakszik, mely a tartalommarketing stratégiai hiányára utal; a rossz e-mail-marketing „konverzió ellen elkövetett vétség alapos gyanúját” veti föl; az unalmas közösségimédia-jelenlét „hirtelen felindulásból elkövetett hatékonyságrombolásnak” számít. Az oldalon marktingbűn-megelőzési szakirodalmat is talál az olvasó.

Sipos Zoltán visszatérő előadó a hazai marketingkonferenciákon, a DIMSZ tartalommarketing-tagozatának elnöke és a Kreatív Kontroll stratégiai igazgatója – ezúttal marketingőrként őrizte a Lurdy házban zajló események marketingszínvonalát. Missziójuk az, hogy a hazai marketingszakma (nyugati országok marketingszakmáihoz mért) lemaradását csökkentsék – e missziójukból fakad intenzív piacedukációs tevékenységük (tréningek, saját szervezésű konferencia, marketingkönyvek, saját kiadású szakmai magazin, közel 700 szakmai anyagot tartalmazó online szakkönyvtár), ezután pedig ebben a szellemben kezdenek járőrözni a Marketingőrök is.

A marketing fenegyerekei sem vetik meg az előadói képzést
Mit keresnek a Kreatív Kontroll profi előadói egy előadói képzésen? Zoli okosórát vásárolna, de Magyarországon ez sem egyszerű. Folytatódik a Kreatív Kontroll valóságshow-ja a Piac & Profiton.

Véleményvezér

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.
Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek

Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek 

A világgazdaság számai egyre javulnak, miközben a magyar államháztartás senyved.
Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben

Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben 

Tényleg ciki Brüsszelben az idegen nyelvet alig tudó magyar képviselők jelenléte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo