hirdetés

Elszámoltatná a kókler marketingeseket a Marketingőrség

A Kreatív Kontroll megalapította a Magyar Marketingőrséget, hogy – közleményükből idézve – „a hazai marketingkonferenciákat megtisztítsa a semmitmondástól, a piacon elszaporodó kóklereket felismerje és elszámoltassa, operatív eszközeivel pedig a hazai kkv-piacon helyszíni biztosítást nyújtson a marketingsérült vállalkozásoknak.”
hirdetés

A Marketingőrség első akciója a sok marketingkonferenciának otthont adó Lurdy házban zajlott, ahol fánkokat osztogattak egy konferencia résztvevőinek (és a boltosok is kaptak). A fogadtatás pozitív, minden hozzánk eljutó visszajelzés alapján finom a fánk, a gerillaakciót is jól fogadta a közönség, a „COPY-01” egyedi rendszámos, fényvillogós Chryslert folyamatosan fotózták.

A gerillamarketing-kampányhoz weboldal is élesedett: a marketingorseg.hu oldalon bejelentést tehet bárki, aki marketingvétségeket tapasztal, például „előre megfontolt szándékkal elkövetett piacvesztésre” gyanakszik, mely a tartalommarketing stratégiai hiányára utal; a rossz e-mail-marketing „konverzió ellen elkövetett vétség alapos gyanúját” veti föl; az unalmas közösségimédia-jelenlét „hirtelen felindulásból elkövetett hatékonyságrombolásnak” számít. Az oldalon marktingbűn-megelőzési szakirodalmat is talál az olvasó.

Sipos Zoltán visszatérő előadó a hazai marketingkonferenciákon, a DIMSZ tartalommarketing-tagozatának elnöke és a Kreatív Kontroll stratégiai igazgatója – ezúttal marketingőrként őrizte a Lurdy házban zajló események marketingszínvonalát. Missziójuk az, hogy a hazai marketingszakma (nyugati országok marketingszakmáihoz mért) lemaradását csökkentsék – e missziójukból fakad intenzív piacedukációs tevékenységük (tréningek, saját szervezésű konferencia, marketingkönyvek, saját kiadású szakmai magazin, közel 700 szakmai anyagot tartalmazó online szakkönyvtár), ezután pedig ebben a szellemben kezdenek járőrözni a Marketingőrök is.

A marketing fenegyerekei sem vetik meg az előadói képzést
Mit keresnek a Kreatív Kontroll profi előadói egy előadói képzésen? Zoli okosórát vásárolna, de Magyarországon ez sem egyszerű. Folytatódik a Kreatív Kontroll valóságshow-ja a Piac & Profiton.
hirdetés

Véleményvezér

Élelmiszer magánimport indult nyugatról, a sláger az ott jóval olcsóbb sajt

Élelmiszer magánimport indult nyugatról, a sláger az ott jóval olcsóbb sajt

Elsősorban a tartós élelmiszer és a vegyiáru az, amit ma már jóval olcsóbban lehet megvásárolni nyugaton, mint nálunk.
Erősödik a nemzeti valuta és nő a tanárok fizetése a közelben

Erősödik a nemzeti valuta és nő a tanárok fizetése a közelben

Úgy néz ki a csehek pont fordítva csinálnak mindent, mint mi, pedig a szankciós politika őket ugyanúgy érinti, mint minket.
Megfenyegették Hadházy Ákost

Megfenyegették Hadházy Ákost

A falusi szálláshely pályázatból kastélyt építő fideszes polgármester megfenyegette Hadházy Ákos független országgyűlési képviselőt.
Hogyan soroznak az ukránok?

Hogyan soroznak az ukránok?

A rém és álhírek minden háborúnak természetes velejárói. Ezek között kiigazodni viszont fontos egy végzetes konfliktus idején.
Korrupció elleni front indult Ukrajnában

Korrupció elleni front indult Ukrajnában

Szomorú, de a nagy számok azt mutaják, hogy a korrupció nyugatról keletre tartva csak egyre nő. Hogyan lehetne megállítani?
Mi történne ha holnap megszűnnének az ársapkák itthon? Pontos számítás

Mi történne ha holnap megszűnnének az ársapkák itthon? Pontos számítás

Nagy vitatéma, hogy hasznosak-e az ársapkák, vagy nem. A benzin esetében nagy volt a bukta, de kérdés, mi lenne az élelmiszerek esetében.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo