A vasutasok meg- megújuló sztrájkjai legalább az év végi ünnepek idején ugyan nem fenyegetnek, de a helyzet a mind gyakoribb késések és a vonatok műszaki állapota miatt azonnal lépéseket igényelnek, jelentette ki a Közlekedési Minisztérium államtitkára.
Enak Ferlemann azt igényli, hogy a Deutsche Bahn vezetése márciusig terjessze elő az újjászervezéséhez szükséges terveket – de már januárban legyenek nyomai a változtatásnak. A kormány a jövőben nem hajlandó elfogadni a szüntelen késéseket, vonatok kiesését és a többi, a vonat-közlekedést korlátozó jelenséget.
Ezt sem gondoltuk, a busz kevésbé szennyez, mint a vonat
A távolsági busz kevésbé környezetszennyező, mint a dízelmozdonnyal működő vasút. Bár egy korszerű busz 300–500 ezer euróba kerül, kifizetődik, mutatják a felmérések.
(Forrás: Der Spiegel)