Céges profil: minek nevezzelek?

Érdekes megnevezéseket lehet találni a céges profilok között: úgy tűnik, a cégek döntéshozói szerint akkor jó egy Facebook oldal neve, ha pontosan leköveti a céges struktúrát. Pedig nem – figyelmeztet a szakértő.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

kép: Pixabay

Egy céges Facebook profil elnevezésénél több úton lehet elindulni. Az elnevezési elv lehet például a márka, amit az emberek ismernek, a szolgáltatási terület vagy terméktípus, amit tudnak azonosítani a vevők, illetve az üzenet vagy gondolatvilág, amivel tudnak azonosulni a célcsoport tagjai – írta Lévai Richárd online marketing szakértő legfrissebb blogbejegyzésében.

Például ha egy nemzetközi cég neve BluePillowX, amelyik felhő szolgáltatásokat árul, és az egyik divíziója, amelyik a biztonsággal foglalkozik, szeretne megjelenni magyarul a Facebookon. A cég marketingesei szeretnének ragaszkodni a hierarchiához, ezért ezt a nevet választják: BluePillowX Adatbiztonsági és Biztonságtechnikai Csoport Magyarország

„Céges szempontból nézve az elnevezés jó, mert a cégen belül így hivatkoznak erre az egységre. Azonban hosszú, nehezen érthető, és a célcsoport nem is biztos, hogy tudja, ez az, ami neki szól. Mert a vevők csak BluePillowX Security-ként emlegetik egymás közt. Ilyenkor már meg is van a megfejtés, érdemes a vevők által használt, rövidebb elnevezéseket választani” – hangsúlyozza a szakértő, mivel ezek könnyen megjegyezhetőek és a célcsoport tudja, hogy miről van szó.

Szerencsére most már a legtöbb oldal nevét meg lehet változtatni, itt a jó alkalom, hogy a korábbi rossz elnevezéseket rendbe rakjuk, de az új oldalak létrehozásánál is érdemes kreatívabban gondolkodni!

Statikus oldalt hiába hirdetünk
Ma már a vállalkozások döntő többsége rendelkezik honlappal, azonban a cégek nagy része még mindig nem használja ki a benne rejlő üzleti lehetőségeket, pedig ahogyan régen a telefonkönyv és az arany oldalak voltak az első számú források, úgy ma már internet az első számú a segédeszköz az emberek számára.

Véleményvezér

A békepárti Fidesz rendhagyó harci napot tartott óvodásoknak

A békepárti Fidesz rendhagyó harci napot tartott óvodásoknak 

Óvodások gázálarcban, ennél már szebb nem is lehet.
A szuverenitásvédelmi törvénytervezet minden vállalkozást fenyeget

A szuverenitásvédelmi törvénytervezet minden vállalkozást fenyeget 

A Fidesz lebontaná a jogállamot.
Amikor a Szuverenitásvédelmi Hivatal vezetője pislog, mint hal a szatyorban

Amikor a Szuverenitásvédelmi Hivatal vezetője pislog, mint hal a szatyorban 

Egyoldalú Szuverenitásvédelmi Hivatal.
Nőket abuzáló, korrupt politikust jelölt a Fidesz alkotmánybírónak

Nőket abuzáló, korrupt politikust jelölt a Fidesz alkotmánybírónak 

Az alkotmánybíróság lassan olyan lesz, mint egy fideszes menhely kivénhedt politikusainak.
15-20 százalékos gyümölcsár emelkedés várható

15-20 százalékos gyümölcsár emelkedés várható 

Végnapjait éli a magyar gyümölcsnemesítés.
Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo