Céges profil: minek nevezzelek?

Érdekes megnevezéseket lehet találni a céges profilok között: úgy tűnik, a cégek döntéshozói szerint akkor jó egy Facebook oldal neve, ha pontosan leköveti a céges struktúrát. Pedig nem – figyelmeztet a szakértő.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

kép: Pixabay

Egy céges Facebook profil elnevezésénél több úton lehet elindulni. Az elnevezési elv lehet például a márka, amit az emberek ismernek, a szolgáltatási terület vagy terméktípus, amit tudnak azonosítani a vevők, illetve az üzenet vagy gondolatvilág, amivel tudnak azonosulni a célcsoport tagjai – írta Lévai Richárd online marketing szakértő legfrissebb blogbejegyzésében.

Például ha egy nemzetközi cég neve BluePillowX, amelyik felhő szolgáltatásokat árul, és az egyik divíziója, amelyik a biztonsággal foglalkozik, szeretne megjelenni magyarul a Facebookon. A cég marketingesei szeretnének ragaszkodni a hierarchiához, ezért ezt a nevet választják: BluePillowX Adatbiztonsági és Biztonságtechnikai Csoport Magyarország

„Céges szempontból nézve az elnevezés jó, mert a cégen belül így hivatkoznak erre az egységre. Azonban hosszú, nehezen érthető, és a célcsoport nem is biztos, hogy tudja, ez az, ami neki szól. Mert a vevők csak BluePillowX Security-ként emlegetik egymás közt. Ilyenkor már meg is van a megfejtés, érdemes a vevők által használt, rövidebb elnevezéseket választani” – hangsúlyozza a szakértő, mivel ezek könnyen megjegyezhetőek és a célcsoport tudja, hogy miről van szó.

Szerencsére most már a legtöbb oldal nevét meg lehet változtatni, itt a jó alkalom, hogy a korábbi rossz elnevezéseket rendbe rakjuk, de az új oldalak létrehozásánál is érdemes kreatívabban gondolkodni!

Statikus oldalt hiába hirdetünk
Ma már a vállalkozások döntő többsége rendelkezik honlappal, azonban a cégek nagy része még mindig nem használja ki a benne rejlő üzleti lehetőségeket, pedig ahogyan régen a telefonkönyv és az arany oldalak voltak az első számú források, úgy ma már internet az első számú a segédeszköz az emberek számára.

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo