Céges profil: minek nevezzelek?

Érdekes megnevezéseket lehet találni a céges profilok között: úgy tűnik, a cégek döntéshozói szerint akkor jó egy Facebook oldal neve, ha pontosan leköveti a céges struktúrát. Pedig nem – figyelmeztet a szakértő.

kép: Pixabay

Egy céges Facebook profil elnevezésénél több úton lehet elindulni. Az elnevezési elv lehet például a márka, amit az emberek ismernek, a szolgáltatási terület vagy terméktípus, amit tudnak azonosítani a vevők, illetve az üzenet vagy gondolatvilág, amivel tudnak azonosulni a célcsoport tagjai – írta Lévai Richárd online marketing szakértő legfrissebb blogbejegyzésében.

Például ha egy nemzetközi cég neve BluePillowX, amelyik felhő szolgáltatásokat árul, és az egyik divíziója, amelyik a biztonsággal foglalkozik, szeretne megjelenni magyarul a Facebookon. A cég marketingesei szeretnének ragaszkodni a hierarchiához, ezért ezt a nevet választják: BluePillowX Adatbiztonsági és Biztonságtechnikai Csoport Magyarország

„Céges szempontból nézve az elnevezés jó, mert a cégen belül így hivatkoznak erre az egységre. Azonban hosszú, nehezen érthető, és a célcsoport nem is biztos, hogy tudja, ez az, ami neki szól. Mert a vevők csak BluePillowX Security-ként emlegetik egymás közt. Ilyenkor már meg is van a megfejtés, érdemes a vevők által használt, rövidebb elnevezéseket választani” – hangsúlyozza a szakértő, mivel ezek könnyen megjegyezhetőek és a célcsoport tudja, hogy miről van szó.

Szerencsére most már a legtöbb oldal nevét meg lehet változtatni, itt a jó alkalom, hogy a korábbi rossz elnevezéseket rendbe rakjuk, de az új oldalak létrehozásánál is érdemes kreatívabban gondolkodni!

Statikus oldalt hiába hirdetünk
Ma már a vállalkozások döntő többsége rendelkezik honlappal, azonban a cégek nagy része még mindig nem használja ki a benne rejlő üzleti lehetőségeket, pedig ahogyan régen a telefonkönyv és az arany oldalak voltak az első számú források, úgy ma már internet az első számú a segédeszköz az emberek számára.

Véleményvezér

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo