Az egész bolygón becélozhatjuk az ügyfelet

Hasznos célzást vezetett be a Facebook azoknak, akik egyszerre szeretnének több országban is hirdetést futtatni. Eddig egyesével kellett hozzáadni a különböző országokat, most viszont régiók, illetve kereskedelmi zónák is megjelentek a célzások között.

Kép: Pixabay

Ezentúl a Facebook-on futtatott hirdetéseknél nem kell egyesével választanunk az országokat. Akár a teljes földnek is jeleníthetünk meg hirdetéseket. Az új opció  a hirdetések célzásánál a weboldal konverzió, mobil alkalmazás telepítés és mobil alkalmazás használat hirdetéseknél működik. A kiválasztás egyszerű, a földrajzi célzásnál be lehet írni, hogy “Europe”, “Worldwide”, vagy éppen azt, hogy “European Economic Area”, és már futhatnak is a hirdetések.

„A nagyobb területből természetesen itt is ki tudjuk zárni a kisebbeket, ha így egyszerűbb létrehozni a hirdetést, mintha külön-külön adnánk meg az országokat. Persze ki is zárhatunk országokat a régiókon belül. A hirdetéseknél azonban közös nyelvet érdemes használni, vagyis nem érdemes egy nemzetközileg célzott hirdetés sorozatba összekeverni különböző nyelvű hirdetéseket” – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd közösségi marketing szakértő legfrissebb blogbejegyzésében.

Az ilyen célzású hirdetéseket a Facebook úgy próbálja optimalizálni, hogy figyeli a jobban teljesítő országokat a megadott régión belül. Ha azt látja, valamelyik terület jobban teljesít, akkor arra csoportosítja át a költést. A kiválasztott régión belüli eredményeket a hirdetés kezelőben lehet megnézni úgy, hogy a bontások között a lokációt választjuk.

Tippek a legegyszerűbb Facebook-hirdetéshez

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo