A magyar telekommunikációs szektor több szereplőjéhez hasonlóan a DIGI is a jelenlegi makrogazdasági helyzethez igazítja szolgáltatásainak árazását. A magyarországi árszínvonal megszokottnál jelentősen gyorsabb emelkedése és az energiaválság egyaránt növelte a vállalat működési költségeit, ennek ellensúlyozása érdekében vált szükségessé az előfizetői díjak emelése. Az árváltozás valamennyi DIGI és az Invitel kábeltelevízió, internet és vezetékes telefon szolgáltatását, valamint a DIGI műholdas szolgáltatásait is érinti. Ez alól kivételt a határozott hűségidős szerződéssel rendelkező ügyfelek jelentik, számukra a DIGI a vállalt hűségidő végéig változatlan áron biztosítja szolgáltatásait.
Az önálló vezetékes internet szolgáltatással rendelkező ügyfelek előfizetésének ára 2.000 forinttal, a csak műholdas (DTH) előfizetéssel rendelkező ügyfelek szolgáltatásainak ára 1.000 forinttal, míg a két vagy három vezetékes szolgáltatással rendelkezők csomagjai 1.500 forinttal kerülnek többe januártól.
Az előfizetői igények és ügyfélélmény biztosítása mellett a DIGI továbbra is elkötelezett a kedvező ár-érték arányú, magas minőségű szolgáltatások mellett. Ennek érdekében az árváltozással egy időben a szolgáltató hűségprogramot és e-Pack néven új elektronikus számlázási csomagot és ehhez kapcsolódó kedvezményt vezet be. A most bevezetett hűségprogrammal a 12 hónapos hűségidőt vállaló ügyfelek számára – a 2023. január 1-től érvényes listaárakhoz képest – az egy termékkel rendelkezők esetében 500 forint, a két vagy három szolgáltatásra előfizetőknél 1000 forint havidíj kedvezményt biztosít a DIGI. Emellett az az új e-Pack csomaghoz kapcsolódó kedvezmény aktiválása havonta további 500 forint szolgáltatási díjkedvezményt is jelenthet az előfizetőknek. Az új díjkedvezménnyel minden vezetékes vagy műholdas szolgáltatást igénybe vevő előfizető élhet. Fontos, hogy a korábban már elektronikus számlázásra átállt ügyfeleknek is nyilatkozniuk kell, amennyiben az új e-Pack csomagot és a hozzá tartozó kedvezményt igénybe szeretnék venni.