Kürti Sándor: A tulajdonos is árthat
Adat volt, van, lesz. Ezt Dr. Kürti Sándor, a KÜRT Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. alapítója, az igazgatótanács elnöke már 1989-ben is sejtette, bár akkor még számtalan kompetencia szerepelt a cégleírásban. Miután egy kanadai tanácsadó lehülyézte, kiválasztott egyet, így lett az adatmentés a cég brandje. A kemény dorgálás forintmilliárdokat hozott a KÜRT-nek.
Tajvani titkok Pápán
Bár a Pápai Hús új tajvani tulajdonosának az üzleti stratégiáját és szándékait egyelőre még homály fedi, a konkurencia mégis örül a felszámolástól csődeljárásig bukdácsoló versenytárssal kapcsolatos fejleményeknek. Na de miért is?
Infografika: Ötkarikás deficitek
A kormányoknak és az adófizetőknek gyakran ráfizetéses üzlet elvállalni egy olimpia megrendezését. Csak a legfejlettebb infrastruktúrával, több korszerű sportcsarnokkal és stadionnal rendelkező országoknak van esélyük, hogy nyereséggel jönnek ki az ügyből. Los Angeles az egyetlen az öt karikás játékok sorában, amely tényleges profitot – 232 millió dollárt – hozott a rendezőknek. Ám amikor egy kormány bejelenti, hogy ringbe száll az olimpia megrendezéséért, az ehhez szükséges anyagi áldozatot igyekszik minél kisebbnek feltüntetni.
Válás brit módra
A Brexit gazdasági katasztrófa Nagy-Britannia, és politikai katasztrófa az Európai Unió számára – vélik egyes hazai szakértők. De vajon milyen hatással lesz a britek kilépése a magyar gazdaságra, a szigetországban munkát vállaló magyarokra és az itthoni vállalkozásokra?
Korbács helyett támogatás
A munkavállaló a vállalat legfontosabb erőforrása – ezt végre a cégek is kezdik felismerni, köszönhetően többek között a munkaerőhiánynak. A munkavállalók motiválása, a dolgozói elkötelezettség növelése így nagyvállalati buzzworldből mindenki számára kulcsfontosságú stratégiává lépett elő.
Nyári veszteségek
Brexit, nizzai terrortámadás, török puccskísérlet. Számtalan negatív esemény, ami hat a gazdaságokra. Összegyűjtöttünk néhányat az eddigi és várható hatások közül.
Trend a lelke mindennek
A fiatalok nyitottabbak, másként gondolkodnak a borról, a marketingről, a globalizált világról. Vannak, akik elmentek külföldre, de vannak, akik visszajöttek, és új szemlélettel vágnak bele a munkába. Közülük kerestünk fel hármat.