Másrészt pedig ott van a hotelek teljes mértékben vállalati célpiacra szánt szolgáltatáscsomagja, a konferenciák, különféle termékbemutatók, kiállítások, zenei, sajtórendezvények vagy éppen csapatépítő tréningek helyszínéül szolgáló kisebb tárgyalók vagy éppen óriási konferenciatermek biztosítása.
Mi az elvárás egy hotel audio- és vizuáltechnikai rendszerével szemben?
Minél több csillagos egy szálloda, annál magasabbak az elvárt követelmények. Egy néhány évvel ezelőtti kutatás szerint, ha a szálláshelyet nézzük, akkor a vízparti, természetközeli hotelek a preferáltak. Másrészről viszont ugyanolyan fontos szempont a kiválasztásban az, hogy magas szintű legyen a termek technikai felkészültsége.
Összehasonlítva egy monumentális sportlétesítménnyel, azt láthatjuk, hogy mindkét helyen kiváló színvonalon kell a kívánt vizuális tartalmakat megjeleníteni, professzionális hangminőségben.
Míg egy sportlétesítmény esetében a cél az, hogy az egész hatalmas területen kiváló legyen a hangzás, és mindenhol látni lehessen a drukkereknek a kivetítőket, addig egy hotel esetében jó néhány zónára kell a területet osztani. Különbség még többek között az is, hogy vészhelyzet esetén egy sportaréna számára meg kell szervezni a hangosításon keresztül történő evakuációt is.
Ki tud nekem professzionális hangtechnikát összerakni?
Ha nem érted, hogy miért nem a te hoteledet bízzák meg a rendezvényszervező cégek, mikor helyszínt keresnek a különböző konferenciáikhoz, akkor nézz körül az AVmax oldalán!
Az AVmax kiemelt minőségű, de könnyen működtethető audiovizuális rendszerek kiépítésével és telepítésével foglalkozik. Megalakulásuk óta több száz rendszertervezést végeztek. Ügyfeleik körében megtalálhatók hotelek, vendéglátóipari egységek, sport- és oktatási létesítmények és kormányzati intézmények is.
Referenciáik között keresd pl. a nemrégiben épített Clark Hotelt, melyben egy 4 hangzónás, klasszikus hotelhangosítás kiépítéséről lehet informálódni. A programozható, digitális, hangosítóközpontot a recepciónál helyezték el, amely egyben az egyik zóna része is. Ez a központ sokoldalúan konfigurálható, és 8 mikrofon bemenettel és 4 vonalszintű kimenettel bír.
A hotel hangosítását 4 zónára bontották, és lehetővé tették, hogy mindegyik zóna akár külön is működtethető legyen. Így abban a helyiségben hallható az üzenet, ahol az üzemeltetők szeretnék, hogy megszólaljon. A hotel hangosítása a létesítmény frekventált pontjain elhelyezett hangsugárzók által biztosított, melyeket a falakba, az álmennyezetbe és a liftekbe építettek be.
A részletes esettanulmányi leírás az AVmax honlapján olvasható, de ha kérdésed van, bátran keresd a cég munkatársait, készséggel segítenek!