Az ugyanis nélkülözhetetlen ahhoz, hogy széles körben is ismertséget lehessen szerezni. Ha pedig ez megtörténik, akkor innen már csak egy lépés a vásárlások, s ezáltal a bevétel növelése. Ennek azonban csak egy részét jelenti az online jelenlét és a folyamatos kommunikáció, ha valódi sikert szeretnénk elérni, akkor hirdetnünk is kell.
Nem kell kétségbe esnünk, ha ebben nincs gyakorlatunk, a Hidata Google Ads ügynökség munkatársai ugyanis készségesen segítenek nekünk, hogy el tudjuk érni azokat a célokat, amiket kitűztünk.
Gyakran hallhatjuk, hogy a PPC hirdetésekbe megéri pénzt invesztálni, de pontosan hogyan is működnek ezek, és mit érdemes tudnunk róluk? Mostani cikkünkben erről lesz szó.
Mi az a PPC?
A PPC valójában az angol Pay-Per-Click kifejezés rövidítése. Ez egy olyan hirdetési modell, ami manapság nagyon népszerű megoldást jelent, ha egy cég szeretne nagyobb ismertséget szerezni magának vagy van egy konkrét célja - például konverzió- vagy bevételnövelés -, amit el akar érni.
Nagy előnye, hogy hirdetőként csak a kattintások után kell fizetnünk, vagyis pénzügyileg számunkra csupán az jelent kiadást, ha valaki a hirdetésünket látva lekattintja a benne szereplő linket.
Ez a módszer anyagilag sokkal kedvezőbb, mint az, ha megjelenés után fizetünk, hiszen ez esetben tulajdonképpen a hirdetési felületért adunk ki pénzt függetlenül attól, hogy történt-e kattintás a hirdetésünkön vagy sem.
Hogy zajlik a PPC hirdetésmenedzsment?
A PPC hirdetések létrehozását minden esetben meg kell előznie egy alapos tervezésnek, fontos ugyanis, hogy legyen egy stratégiánk, ami mentén kialakítjuk őket. Ehhez tudnunk kell, hogy pontosan kiket is célzunk meg, illetve őket hol és hogyan érhetjük el.
A gyakorlati megvalósítás fontos része azoknak a fiókoknak a létrehozása – Meta vállalkozáskezelő és Google Ads fiók –, amikkel utána dolgozni fogunk. Ezek azok a rendszerek, amikben létrehozhatjuk, illetve szükség esetén optimalizálhatjuk a hirdetéseinket.
Itt pedig még nem ér véget a folyamat, ugyanis a hirdetések eredményeit folyamatosan nyomon kell követni, az adatokat pedig alaposan ki kell elemezni.
Bízzuk szakértőkre a feladatot!
Manapság rengeteg tudásanyag áll rendelkezésünkre, amiknek a segítségével megtanulhatjuk, hogyan kell hirdetéseket létrehozni. Mi mégis azt javasoljuk, hogy a hirdetésmenedzsmentet bízzuk egy PPC ügynökség hozzáértő szakértőire.
Ha ugyanis ezt tesszük, akkor garantáltan nem fogunk csalódni az eredményekben, és az a veszély sem fog fenyegetni, hogy a hirdetésekre költött összeg csupán ablakon kidobott pénz lesz.
A Hidata cég munkatársai nemcsak a tervezésben, hanem az utánkövetésben és az optimalizálásban is profi segítséget tudnak nyújtani.