A felhasználói élmény tervezése a kulcs a sikerhez

A vállalkozások történetében az ötlettől az átütő sikerig sokszor hosszú és göröngyös az út. Az online világban könnyebben megtalálhatnak egy céget, egy szolgáltatót az ügyfelek és a vásárlók, mint 20-30 évvel ezelőtt, ám ahhoz, hogy észre is vegyék, ki kell tűnnie a tömegből. Mutatjuk, hogyan!

El kell érni, hogy a hasonló termékeket és szolgáltatásokat nyújtó vállalkozások közül a miénkre kattintsanak, tőlünk rendeljenek! Ahhoz pedig, hogy majd vissza is térjenek hozzánk, maximalizálni kell az ügyfél-elégedettséget. A kreativwebdesigntanfolyam.hu által szervezett,  átfogó UX design tanfolyam keretében a felhasználói élmény tervezés hat rétege kerül fókuszba, amelyeket ha jól ismerünk, akkor jó eséllyel sikeressé tudjuk tenni vállalkozásunkat.

Befektetés, nem kiadás

A tanfolyamra befektetésként kell tekinteni, megtérül a ráfordított pénz. Egyrészt olcsóbb, mintha külsős csapatra bíznánk a vállalkozás ezzel kapcsolatos feladatait. Másrészt az elégedett ügyfelekhez vezető tudást hosszú évekig kamatoztathatjuk. 

A vállalkozások többsége egy szolgáltatás vagy egy termék kitalálásával, majd piacra dobásával indul. Ha a felhasználói élményhez vezető egyes rétegek elemzését és a cégre való levetítését követően lépnének ki a piacra, sok csalódástól és felesleges költségtől kímélnék meg magunkat. 

Gondolkodni és tervezni hat lépésben

A felhasználói élmény maximalizálásához hat fontos szempontot kell figyelembe venni.

  1. Megtalálhatóság: Fontos, hogy a szolgáltatások, termékek potenciális vásárlói könnyen ránk találjanak, offline és online egyaránt. 
  2. Elérhetőség: Nem szabad a véletlenre bízni a honlap frissítését, az ott található információk aktualizálását, az érdeklődőknek való válaszadás időzítését.
  3. Vágykeltő elemek, vonzerő: Bár a csúnya is lehet finom, mégis inkább a szépen tálalt szolgáltatások közül választunk. A tanfolyamon megmutatják az ezt szolgáló eszköztárat.
  4. Használhatóság: Nehéz rendelni a webshopból, bonyolult a honlap felépítése? A látogatók keresnek másikat! Nem is kell több magyarázat, miért kell kiemelten foglalkozni ezzel.
  5. Hitelesség: Egy cégnek úgy kell megjelennie, hogy kétség se férjen ahhoz, hogy ő a téma szakértője, színvonalas szolgáltatója vagy gyártója. 
  6. Hasznosság: Nem szabad a véletlenre bízni azt, hogy ügyfeleink tőlünk rendeljenek legközelebb is. Mivel adunk mi többet, mint mások? Ennek a kommunikálása, “becsomagolása” is tanulható. 

Bárki, bárhol elvégezheti

A kreativwebdesigntanfolyam.hu-nál elérhető átfogó UX design tanfolyam megtanítja mind a hat lépést a legmagasabb fokon művelni. A tanfolyam elérhető árú, s nem lehet kifogás az időhiány sem, hiszen az oktatás online zajlik, a multimédiás leckék bármikor hozzáférhetők. Előképzettségre sincs szükség a tananyag elsajátításához, a tanultak gyakorlati alkalmazásához.

A tanfolyam, illetve az ott szerzett tudás segít átgondolni termékünk vagy szolgáltatásunk értékeit, illetve fokozni azokat az előnyöket, amelyek magasra emelik cégünket! Tanulásra fel! 
 

Véleményvezér

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo