A Piac & Profit vadonatúj számában olyan olvasnivalókat kínálunk, melyek lényegesen többet nyújtanak a pár perces Facebook híreknél. Új információk mellett segítünk megérteni is a legújabb trendeket. Hogy mit kell azokon magyarázni? Például, hogy mi a különbség a multichannel és az omnichannel között, s hogy miért fontos minden vállalkozás számára az alkalmazása.
A vezetői kiégés sem új téma, de az már igen, hogy egy különleges szoftverrel számszerűen mérni lehet a kiégés fokát. A vezető jólléte pedig a cég számára is fontos – forintokban is jól mérhető – szempont.
És ha már mindent mérünk, megfigyelünk, akkor mit kezdjünk az adatokkal? A legkorszerűbb vállalatok különleges vezérlőközpontokat alakítottak ki, hogy valós időben monitorozzanak mindent, de sokak szerint egy kisvállalatnak nincs erre se szüksége, se kapacitása. Megmutatjuk, mi a megoldás.
S ha már arról van szó, hogy mindent mérünk és elemzünk; utánajártunk, hogy milyen jövőt jósol a magyar vállalkozásoknak Chikán Attila közgazdász, az MTA tagja. Meglátása szerint a magyar gazdaság kilátásai jelenleg nem túl fényesek, de ha mindent feláldozunk, tíz éven belül lehet saját eurónk is.
A jövőbelátók helyett a nemzetközi elemzők pedig arról számolnak be, hogy pontosan mikor lesz és mennyire fog fájni a 2008-as válság megismétlődése. Egy dologban sajnos egyetértettek: hamarosan itt van.
Addig is keresse az újságárusoknál az érdekes elemzésekkel, különleges cégmodellekkel, izgalmas olvasnivalókkal szeptember 21-én megjelenő Piac & Profit magazint vagy rendelje meg digitális formában!