A Facebook tényleg mindent visz?

A Facebook mindent visz – mondta Lévai Richárd social media guru a címlapsztorinkban. Igaza van. Ma már minden ott van a közösségi oldalon. Ami nincs, az pedig nem is létezik. Vagy mégis?

A Piac & Profit vadonatúj számában olyan olvasnivalókat kínálunk, melyek lényegesen többet nyújtanak a pár perces Facebook híreknél. Új információk mellett segítünk megérteni is a legújabb trendeket. Hogy mit kell azokon magyarázni? Például, hogy mi a különbség a multichannel és az omnichannel között, s hogy miért fontos minden vállalkozás számára az alkalmazása.

A vezetői kiégés sem új téma, de az már igen, hogy egy különleges szoftverrel számszerűen mérni lehet a kiégés fokát. A vezető jólléte pedig a cég számára is fontos – forintokban is jól mérhető – szempont.

És ha már mindent mérünk, megfigyelünk, akkor mit kezdjünk az adatokkal? A legkorszerűbb vállalatok különleges vezérlőközpontokat alakítottak ki, hogy valós időben monitorozzanak mindent, de sokak szerint egy kisvállalatnak nincs erre se szüksége, se kapacitása. Megmutatjuk, mi a megoldás.

S ha már arról van szó, hogy mindent mérünk és elemzünk; utánajártunk, hogy milyen jövőt jósol a magyar vállalkozásoknak Chikán Attila közgazdász, az MTA tagja. Meglátása szerint a magyar gazdaság kilátásai jelenleg nem túl fényesek, de ha mindent feláldozunk, tíz éven belül lehet saját eurónk is.

A jövőbelátók helyett a nemzetközi elemzők pedig arról számolnak be, hogy pontosan mikor lesz és mennyire fog fájni a 2008-as válság megismétlődése. Egy dologban sajnos egyetértettek: hamarosan itt van.

Addig is keresse az újságárusoknál az érdekes elemzésekkel, különleges cégmodellekkel, izgalmas olvasnivalókkal szeptember 21-én megjelenő Piac & Profit magazint vagy rendelje meg digitális formában!  

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo