Megszűnésének napján hárommilliárdos kommunikációs tendert írt ki a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) – nem igazán tudni, mi célból. A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség január elsejével szűnt meg jogutódlással, az uniós fejlesztési programok végrehajtása a szaktárcákhoz kerül, míg a források felhasználását a Miniszterelnökség koordinálja.
Kedden – mint azt a Kreatív Online megírta – az ügynökség egy 2015 szeptemberéig szóló marketing-kommunikációs keretszerződésre írt ki uniós közbeszerzést. Ebben ötféle feladatot jelölnek meg, az összérték 2,9 milliárd forint. Ezzel ugyan nem ér el rekordot a tender a hazai komminikációs közbeszerzések között, de csak azért nem, mert az MNB nemrégiben kiírt egy olyan tendert, amelynek a keretösszege akár a hatmilliárd forintot is elérheti - írja a kommunikációs szakportál. Az NFÜ mostani kiírása így a második hely környékén mozog.Az uniós közbeszerzési portálon megjelent felhívás szerint nyomdai munkákra 400 millió keretösszegre lehet jelentkezni – itt a feladat szórólapok, dekorációs és marketingeszközök tervezése és kivitelezése. A 800 milliós PR-részben kreatív stratégiákat és terveket kell készíteni, el kell látni a sajtókapcsolati feladatokat (erre egyébként az NFÜ-n belül is volt, a kancelláriánál pedig van egy elég nagy szervezeti egység), miközben negyedévente ügynökségi prezentáció is szükséges.
A jelentkezési határidő február 17-e, 10:00 óra. A szerződés kezdete március 25-e, befejezése pedig 2015. szeptember 30.