Schwarzenegger és a magyar lézer

A vállalati költségoptimalizálás, a környezetbarát számítógépek, valamint a biztonság a legfőbb témája a 2009. március 3-án kezdődött hannoveri CEBIT-nek. A világ egyik legjelentősebb információtechnológiai szakvásárát idén 25 százalékkal kisebb területen, de minden eddiginél több magyar résztvevővel rendezik: 14 cég és két klaszter képviseli a magyar információtechnológiát.

A gazdasági válság az információtechnológiát is elérte: idén 25 százalékkal kisebb területen, negyedével kevesebb nemzetközi cég állít ki a hannoveri vásáron, mint tavaly. A kiállításra így is 70 országból, több mint félmillió látogatót várnak.

A szakvásár nem csak arra nyújt lehetőséget, hogy az érdeklődők megismerkedjenek napjaink legújabb és legfejlettebb technológiáival, hanem arra is, hogy üzleti partnereket keressenek.

A magyar cégek üzletkötését idén - az ITD Hungary Enterprise Europe Network vállalkozásfejlesztési hálózatának szervezésében - "future match" elnevezéssel nemzetközi üzletember-találkozó is segíti. Előzetesen több mint 70 cég regisztrált az üzleti fórumra, a kiállítás időtartama alatt további ennyi üzleti tárgyalást várunk még - mondta el Süveges-Szabó László, az ITD Hungary üzletfejlesztési igazgatója.

A magyar vállalatok mobilparkolási-, banki informatikai rendszereket, navigációs újdonságokat, nyelvtanulást segítő programokat, lézerkommunikációs távközlési termékeket mutatnak be az informatikai seregszemlén.



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo