Osztrákok a hálón

Az osztrákok kedvelt vásárlók Magyarországon. Nem csupán a turizmusban, hanem egyéb szolgáltatási ágakban, és a bolti kiskereskedelemben is jelentős összegeket költenek nálunk évről-évre. Érdemes viszont arra figyelni, felkészülni a hazai szolgáltatóknak, webshopoknak, hogy az osztrákok egyre szívesebben vásárolnak az interneten keresztül.

Az EUROSTAT megbízásából az Osztrák Szövetségi Statisztikai Hivatal 6200 osztrák háztartásban, összesen 12600 személy megkérdezésével végzett felmérést az internet használatáról. A napokban közzétett összegzés szerint az osztrák háztartások 58 százalékában már aktív internet kapcsolat működik. Az internetet 42 százalékban használják vásárlásra, mind áruk beszerzésére, mind szolgáltatások igénybevételére. Érdekes, hogy a vásárlók többsége férfi.

Az internet-használók 40 százaléka könyvet, folyóiratot, újságot, 29 százaléka sportfelszerelést és ruházatot, 20 százaléka filmet és zenét, 17 százaléka elektronikus eszközöket, 16 százaléka pedig bútort és egyéb háztartási eszközt vásárol a világhálón keresztül. Dinamikusan növekszik Ausztriában az utazások on-line vásárlása is. 2005-ben 220 ezer utazni vágyó foglalt szállást és egyéb turisztikai szolgáltatást elektronikusan.

Véleményvezér

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo