Mi változott a Google-ben?

Megújult külsőt kapott a Google keresője, összesen több mint 100 dolgon változtattak, íme a legfontosabbak. A cég szerint könnyebb lett a keresés és még pontosabb találatokat kapunk.

A felület bal oldalán egy új, az aktuális kereséshez alkalmazkodó, és az annak szempontjából releváns keresési opciókat megjelenítő navigációs sáv jelent meg. Ez az adott keresés során azokat az eszközöket és finomítási lehetőségeket kínálja fel, melyek a legközelebb visznek az elvárt eredményhez, és ezzel a felhasználók számára még nagyobb kontrollt biztosít. A navigációs sáv a Google elmúlt három évben bevezetett, három legerősebb keresési technológiájának - Univerzális Keresés, Keresési Opciók, és Google Squared - beépítésével készült. 

A baloldali panel felső részén az Univerzális Keresés felajánlja a választási lehetőséget a különböző találattípusok között, sőt kiemeli a keresett kifejezésre a várhatóan legpontosabb találatot adó ikonokat.  A felhasználó a különböző ikonokra kattintva más-más találatokhoz juthat, úgymint a Képek, Videók vagy Blogok, míg a „Minden" opció az eddig is ismert általános keresési eredményeket hozza.

Azáltal, hogy a Keresési Opciók panel bekerült a navigációs sávba, egyszerűbbé vált a keresés. A típusonként kapott találatokat a felhasználók különböző szempontok alapján tovább szűrhetik. Így lehetőséget nyújt például csak bizonyos típusú képek, videók, vagy éppen dátum szerinti keresésre. A navigációs sáv dinamikusan változik a keresőszavaknak megfelelően.

A Google Squared a keresőszóhoz kapcsolódó más kifejezéseket is felkínálja, hogy egyéb olyan tartalmakat is könnyedén megtaláljanak a felhasználók, melyek az eredmények és a keresett téma szempontjából szintén érdekesek lehetnek. Ez a funkció egyelőre csak angol nyelven elérhető.

A Google a fenti frissítéseken kívül lehetővé tette a kedvenc keresési eredmények megjelölését, hogy a következő keresésnél még könnyebb legyen megtalálni őket. Emellett frissítette az oldal megjelenését, és kisebb, ámde látványos változásokat eszközölt a logón is, mely letisztultabb és világosabb lett. Továbbá lecserélték az oldalakon megjelenített reklámok háttérszínét.

Véleményvezér

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo