Mi változott a Google-ben?

Megújult külsőt kapott a Google keresője, összesen több mint 100 dolgon változtattak, íme a legfontosabbak. A cég szerint könnyebb lett a keresés és még pontosabb találatokat kapunk.

A felület bal oldalán egy új, az aktuális kereséshez alkalmazkodó, és az annak szempontjából releváns keresési opciókat megjelenítő navigációs sáv jelent meg. Ez az adott keresés során azokat az eszközöket és finomítási lehetőségeket kínálja fel, melyek a legközelebb visznek az elvárt eredményhez, és ezzel a felhasználók számára még nagyobb kontrollt biztosít. A navigációs sáv a Google elmúlt három évben bevezetett, három legerősebb keresési technológiájának - Univerzális Keresés, Keresési Opciók, és Google Squared - beépítésével készült. 

A baloldali panel felső részén az Univerzális Keresés felajánlja a választási lehetőséget a különböző találattípusok között, sőt kiemeli a keresett kifejezésre a várhatóan legpontosabb találatot adó ikonokat.  A felhasználó a különböző ikonokra kattintva más-más találatokhoz juthat, úgymint a Képek, Videók vagy Blogok, míg a „Minden" opció az eddig is ismert általános keresési eredményeket hozza.

Azáltal, hogy a Keresési Opciók panel bekerült a navigációs sávba, egyszerűbbé vált a keresés. A típusonként kapott találatokat a felhasználók különböző szempontok alapján tovább szűrhetik. Így lehetőséget nyújt például csak bizonyos típusú képek, videók, vagy éppen dátum szerinti keresésre. A navigációs sáv dinamikusan változik a keresőszavaknak megfelelően.

A Google Squared a keresőszóhoz kapcsolódó más kifejezéseket is felkínálja, hogy egyéb olyan tartalmakat is könnyedén megtaláljanak a felhasználók, melyek az eredmények és a keresett téma szempontjából szintén érdekesek lehetnek. Ez a funkció egyelőre csak angol nyelven elérhető.

A Google a fenti frissítéseken kívül lehetővé tette a kedvenc keresési eredmények megjelölését, hogy a következő keresésnél még könnyebb legyen megtalálni őket. Emellett frissítette az oldal megjelenését, és kisebb, ámde látványos változásokat eszközölt a logón is, mely letisztultabb és világosabb lett. Továbbá lecserélték az oldalakon megjelenített reklámok háttérszínét.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo