Mi változott a Google-ben?

Megújult külsőt kapott a Google keresője, összesen több mint 100 dolgon változtattak, íme a legfontosabbak. A cég szerint könnyebb lett a keresés és még pontosabb találatokat kapunk.

A felület bal oldalán egy új, az aktuális kereséshez alkalmazkodó, és az annak szempontjából releváns keresési opciókat megjelenítő navigációs sáv jelent meg. Ez az adott keresés során azokat az eszközöket és finomítási lehetőségeket kínálja fel, melyek a legközelebb visznek az elvárt eredményhez, és ezzel a felhasználók számára még nagyobb kontrollt biztosít. A navigációs sáv a Google elmúlt három évben bevezetett, három legerősebb keresési technológiájának - Univerzális Keresés, Keresési Opciók, és Google Squared - beépítésével készült. 

A baloldali panel felső részén az Univerzális Keresés felajánlja a választási lehetőséget a különböző találattípusok között, sőt kiemeli a keresett kifejezésre a várhatóan legpontosabb találatot adó ikonokat.  A felhasználó a különböző ikonokra kattintva más-más találatokhoz juthat, úgymint a Képek, Videók vagy Blogok, míg a „Minden" opció az eddig is ismert általános keresési eredményeket hozza.

Azáltal, hogy a Keresési Opciók panel bekerült a navigációs sávba, egyszerűbbé vált a keresés. A típusonként kapott találatokat a felhasználók különböző szempontok alapján tovább szűrhetik. Így lehetőséget nyújt például csak bizonyos típusú képek, videók, vagy éppen dátum szerinti keresésre. A navigációs sáv dinamikusan változik a keresőszavaknak megfelelően.

A Google Squared a keresőszóhoz kapcsolódó más kifejezéseket is felkínálja, hogy egyéb olyan tartalmakat is könnyedén megtaláljanak a felhasználók, melyek az eredmények és a keresett téma szempontjából szintén érdekesek lehetnek. Ez a funkció egyelőre csak angol nyelven elérhető.

A Google a fenti frissítéseken kívül lehetővé tette a kedvenc keresési eredmények megjelölését, hogy a következő keresésnél még könnyebb legyen megtalálni őket. Emellett frissítette az oldal megjelenését, és kisebb, ámde látványos változásokat eszközölt a logón is, mely letisztultabb és világosabb lett. Továbbá lecserélték az oldalakon megjelenített reklámok háttérszínét.

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo