Megérkezett a fizetős Facebook a munkahelyekre

Új irányba nyitott a legnagyobb közösségi oldal, ezúttal a cégeken belüli kapcsolattartásra alkottak meg egy új felületet, a Facebook Workplace-t. Az alkalmazás segítségével a belső céges kommunikációt átköltöztethetjük a webre - de nem ingyen.

Hamarabb hazhozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Facebook évek óta dolgozik a céges folyamatok támogatására szolgáló verzióján. „A Workplace olyan, mintha a Facebookból kihagynánk az oldalakat, de a csoportok, az események, a személyes profilok maradnának, plusz videós kapcsolattartási lehetőség jár melléjük és egy jó kereső. No meg a kihagyhatatlan hírfolyam, ahol a különböző csoportokba és eseményekbe születő posztok jelennek meg” – írta Lévai Richárd online marketing szakértő legfrissebb blogbejegyzésében.

A felület megtévesztésig hasonlít a Facebookra, a kék helyett inkább a szürke színei jelennek meg. Ez jelenti a Facebooknál a céges felhasználást a Business Managerben is. Első ránézésre a Workplace nem egy projekt menedzsment alkalmazás, hanem inkább a céges kapcsolattartást, munkacsoportok kommunikációját támogatja. Viszont azt akár több cégen átívelve. Már persze, ha a különböző cégek mindegyike is használja a Workplace-t.

Nem ingyenes.

Három hónap után minden aktív felhasználóért fizetni kell. Egy és három dollár között, attól függően, mennyi emberről van szó. Kisebb cégek (1.000 fő alatt) 3 dollárt, nagyobb cégek (10.000 fölött) 1 dollárt.

Független a Facebooktól

Önálló felület, eltérő felhasználói fiókok.

Hashtag kisokos – hol, hogyan?
A #, vagyis hashtag jelecske egyre több felületen, egyre több posztban jelenik meg mind a céges, mind a magán kommunikációban. Nem véletlenül. Mutatjuk, hol, hogyan használható.
Nincsenek reklámok

A Workplace felületén nincsenek reklámok, és a rendszeren belül megosztott információkat nem használja fel a Facebook a hirdetéseihez.

A cégek kontrollálják az adataikat

Letölthetik, törölhetik az adataikat, exportálhatják, sőt még API-n keresztül is hozzá lehet férni.

Mobilra tervezve

Olyan rendszer, amit a mobil felülethez találtak ki. Két mobilos alkalmazás segítéségével lehet kihasználni az összes funkciót. Az egyik a chat-et, a másik a többi funkciót támogatja.

Az egész bolygón becélozhatjuk az ügyfelet
Hasznos célzást vezetett be a Facebook azoknak, akik egyszerre szeretnének több országban is hirdetést futtatni. Eddig egyesével kellett hozzáadni a különböző országokat, most viszont régiók, illetve kereskedelmi zónák is megjelentek a célzások között.

Véleményvezér

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten 

Kitoloncolják őket, ha mégis jönnének.
Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre

Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre 

Szijjártó Péter szerint szabad a szerelem Magyarországon.
Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda

Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda 

Pokorni Zoltán annak idején kéz levágást ígért azoknak, akik lopnak.
Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással

Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással 

Orosz-magyar közös titkosszolgálati akció?
A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo