Internet: hogyan vásárol a magyar?

Az interneten leginkább szolgáltatásokat, vagy nem kézzel fogható dolgokat vásárolunk és leggyakrabban postai utánvétellel rendezzük az anyagiakat - derül ki az NRC kutatásából.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az internetes szolgáltatások köre hazánkban is óriási léptekkel bővül, viszont a felhasználói kultúránk és magatartásunk még messze elmarad a környező, fejlettebb országokétól. Már szinte minden termék elérhető az interneten keresztül; háztartási eszközök, ruhák, illatszerek, mozi-, színház illetve vonatjegyek. A webáruházak oldalain gyakran találunk fórumokat, ahol a vásárlók megosztják tapasztalataikat, a már megvett termékről, szolgáltatásról, illetve a vásárlás folyamatáról. Ezek ismeretében könnyebb meghozni a vásárlási döntést. A részletes leírás, illetve termék-összehasonlító programok is leegyszerűsítik a választást. Az NRC Piackutató Kft. adatai szerint, minden ötödik látogató igényli, hogy az internetes bolt rendelkezzen telefonos ügyfélszolgálattal.

"A könyv és a melegétel megrendeléseket követve, az online biztosítás az egyik legkeresettebb termék az interneten. Ennél a szolgáltatásnál biztos, hogy nem érheti meglepetés a vásárlót, mivel nem kell megfognia, felpróbálnia, megszagolnia a megvenni kívánt terméket. Másik előnye, hogy ezt a pénzügyi szolgáltatást az ügyfél gyorsan, sorban állás nélkül, néhány kattintással igénybe veheti és még a nyitvatartási idő sem korlátozza. A legnépszerűbb online szolgáltatások, a kötelező gépjármű felelősség-, és az utasbiztosítás. A kgfb-k közel 10 százalékát az ügyfeleink már a világhálón kötik meg, emellett 6000 utazó is az AEGONdirekt.hu internetes oldalon vásárolt biztosítást"- mondja Marosvölgyi Péter, az AEGONdirekt.hu szakmai igazgatója

„Mielőtt rászánnánk magunkat a vásárlásra, feltétlenül győződjünk meg, arról, hogy az oldal rendelkezik-e SSL tanúsítvánnyal: (adathalászat elleni küzdelem védőbástyája), ezt a böngésző címsorában található http előtag és a képernyő jobb alsó sarkában található lezárt lakat jelzi. Bankkártyás fizetés esetén gyanúra adhat okot, ha a webáruház nem irányít át minket még a tranzakció előtt egy banki oldalra. Ekkor ugyanis az oldal üzemeltetőjének szolgáltatjuk ki az adatainkat. Sokan nincsenek tisztában azzal, hogy az online fizetéshez nem szükséges dombornyomott bankkártya, ugyanis a kártya hátoldalán található 3 jegyű (CVV) ellenőrző kóddal is, gond nélkül vásárolhatunk a fizetőfelületen. Emellett léteznek egyszer használatos időkorlátozott bankkártyaszámok is, amelyeket a bankunk honlapján közvetlenül a vásárlás előtt is igényelhetünk " - tanácsolja a biztosítási szakember.

Véleményvezér

Meddig élnek a magyarok?

Meddig élnek a magyarok?  

A várható élettartamot tekintve Szlovénia lekörözte Ausztriát.
Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo