Hogy csináljunk 200 dollárból egymillió forintot?

A Google Online Marketing versenyen a budapesti Modern Üzleti Tudományok Főiskolájának (MÜTF) diákjai az EMEA régióban bejutottak az első három legjobb csapat közé.

Az online marketing versenyen a felsőoktatásban résztvevő diákok indulhattak, s a rendelkezésükre bocsátott 200 dolláros (kb. 30 ezer forintnak megfelelő) adWords keretből kellett gazdálkodni. A feladat egy helyi cég online marketingkampányának megtervezése és levezénylése volt - summázta Peresztegi Zoltán, a Google magyarországi képviselője.

Az MÜTF diákjai a PCRent.hu számítógép-kölcsönző és értékesítő weboldalt választották. A csapat tagjai a céggel egyeztetve két fő célt tűztek ki. Az egyik a régi számítástechnikai eszközök értékesítése, a másik olyan új ügyfelek megszerzése volt, akik asztali számítógépet vagy notebookot akarnak kölcsönözni.

A főiskolások által kialakított értékesítési kampány Budapest 150 km-es vonzáskörzetét célozta meg, s magyar és angol nyelven futott. A kölcsönzési kampány egész Magyarországot célozta meg szintén magyar én angol nyelven.

A kampány alatt óriási keresletnövekedés mutatkozott, s a 200 dolláros keretből a PCRent.hu oldal jóval több, mint egymilliós forgalmat ért el - foglalta össze a kampány eredményét a cég ügyvezetője.

Véleményvezér

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.
Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.
Fülön csapták Orbán Viktor barátját

Fülön csapták Orbán Viktor barátját 

Az ellenzék ezúttal ártatlan.
Nőtt Ukrajna támogatottsága Európában

Nőtt Ukrajna támogatottsága Európában 

Az ukránok állnak győzelemre, legalábbis Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo