Hogy csináljunk 200 dollárból egymillió forintot?

A Google Online Marketing versenyen a budapesti Modern Üzleti Tudományok Főiskolájának (MÜTF) diákjai az EMEA régióban bejutottak az első három legjobb csapat közé.

Az online marketing versenyen a felsőoktatásban résztvevő diákok indulhattak, s a rendelkezésükre bocsátott 200 dolláros (kb. 30 ezer forintnak megfelelő) adWords keretből kellett gazdálkodni. A feladat egy helyi cég online marketingkampányának megtervezése és levezénylése volt - summázta Peresztegi Zoltán, a Google magyarországi képviselője.

Az MÜTF diákjai a PCRent.hu számítógép-kölcsönző és értékesítő weboldalt választották. A csapat tagjai a céggel egyeztetve két fő célt tűztek ki. Az egyik a régi számítástechnikai eszközök értékesítése, a másik olyan új ügyfelek megszerzése volt, akik asztali számítógépet vagy notebookot akarnak kölcsönözni.

A főiskolások által kialakított értékesítési kampány Budapest 150 km-es vonzáskörzetét célozta meg, s magyar és angol nyelven futott. A kölcsönzési kampány egész Magyarországot célozta meg szintén magyar én angol nyelven.

A kampány alatt óriási keresletnövekedés mutatkozott, s a 200 dolláros keretből a PCRent.hu oldal jóval több, mint egymilliós forgalmat ért el - foglalta össze a kampány eredményét a cég ügyvezetője.

Véleményvezér

Illegális nádvágásokkal épül az új NER villa a Balaton partján

Illegális nádvágásokkal épül az új NER villa a Balaton partján 

Szépen gazdagodnak a NER vitézek.
Gazdasági fellendülést hoztak Lengyelországnak az Ukrajnából érkezett menekültek

Gazdasági fellendülést hoztak Lengyelországnak az Ukrajnából érkezett menekültek 

A lengyelek hírét sem hallották az ukrán maffiának.
Lábon lőtte magát Rogán kommunikációs stábja

Lábon lőtte magát Rogán kommunikációs stábja 

Okosabbak maradtak volna, ha csendben maradnak.
Kihalt vasútállomást talált Hadházy Ákos

Kihalt vasútállomást talált Hadházy Ákos 

Kísértetvasútállomás Csisztapusztán.
Az ukránok újra bevetették csodafegyverüket

Az ukránok újra bevetették csodafegyverüket 

Immár sehol nincsenek biztonságban az orosz katonák és hadi eszközök.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo