Hogy csináljunk 200 dollárból egymillió forintot?

A Google Online Marketing versenyen a budapesti Modern Üzleti Tudományok Főiskolájának (MÜTF) diákjai az EMEA régióban bejutottak az első három legjobb csapat közé.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az online marketing versenyen a felsőoktatásban résztvevő diákok indulhattak, s a rendelkezésükre bocsátott 200 dolláros (kb. 30 ezer forintnak megfelelő) adWords keretből kellett gazdálkodni. A feladat egy helyi cég online marketingkampányának megtervezése és levezénylése volt - summázta Peresztegi Zoltán, a Google magyarországi képviselője.

Az MÜTF diákjai a PCRent.hu számítógép-kölcsönző és értékesítő weboldalt választották. A csapat tagjai a céggel egyeztetve két fő célt tűztek ki. Az egyik a régi számítástechnikai eszközök értékesítése, a másik olyan új ügyfelek megszerzése volt, akik asztali számítógépet vagy notebookot akarnak kölcsönözni.

A főiskolások által kialakított értékesítési kampány Budapest 150 km-es vonzáskörzetét célozta meg, s magyar és angol nyelven futott. A kölcsönzési kampány egész Magyarországot célozta meg szintén magyar én angol nyelven.

A kampány alatt óriási keresletnövekedés mutatkozott, s a 200 dolláros keretből a PCRent.hu oldal jóval több, mint egymilliós forgalmat ért el - foglalta össze a kampány eredményét a cég ügyvezetője.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo