Az online marketing versenyen a felsőoktatásban résztvevő diákok indulhattak, s a rendelkezésükre bocsátott 200 dolláros (kb. 30 ezer forintnak megfelelő) adWords keretből kellett gazdálkodni. A feladat egy helyi cég online marketingkampányának megtervezése és levezénylése volt - summázta Peresztegi Zoltán, a Google magyarországi képviselője.
Az MÜTF diákjai a PCRent.hu számítógép-kölcsönző és értékesítő weboldalt választották. A csapat tagjai a céggel egyeztetve két fő célt tűztek ki. Az egyik a régi számítástechnikai eszközök értékesítése, a másik olyan új ügyfelek megszerzése volt, akik asztali számítógépet vagy notebookot akarnak kölcsönözni.
A főiskolások által kialakított értékesítési kampány Budapest 150 km-es vonzáskörzetét célozta meg, s magyar és angol nyelven futott. A kölcsönzési kampány egész Magyarországot célozta meg szintén magyar én angol nyelven.
A kampány alatt óriási keresletnövekedés mutatkozott, s a 200 dolláros keretből a PCRent.hu oldal jóval több, mint egymilliós forgalmat ért el - foglalta össze a kampány eredményét a cég ügyvezetője.