Az e-business vezetői új igényekkel lépnek fel telephelyük megválasztásában

Az e-business és a hagyományos üzleti élet igényeinek összehasonlításából tisztán kitűnik a szükségletek közti különbség, derül ki a Healey & Baker ingatlan-tanácsadó cég első, európai e-Locations Monitor tanulmányából.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az e-business cégek 201 vezető beosztású szakembere számára a „megbízható áramszolgáltatás” és a „sávszélesség” jelenti a legfontosabb tényezőket a cég telephelyének megválasztásakor – amely lényegesen eltér a múltbéli prioritásoktól. A megkérdezettek a második legfontosabbnak a jó munkaerőhöz és a piachoz való hozzáférést jelölték meg. A beszélt angol nyelv – mint a világháló nyelve – szintén kiemelt helyen szerepelt.

Colin Hargreaves, a Healey & Baker e-business vezetője szerint: „Az e-business világ fluktuációja jól nyomon követhető volt az elmúlt évben. Az általunk készített, első európai e-Locations Monitorból kiderül, hogy a telephely szempontjából melyek a sikeres e-business beindításának igényei. Ezek az elvárások nem mindig azonosak a hagyományos cégekével.”

„Megfigyelhető, hogy az e-business vezetői nem elsősorban a költségeket veszik figyelembe az üzlet beindításánál – mint ahogy azt gondolnánk a hagyományos üzlet tekintetében.”

Összevetve az összes tényezőt, London az első helyen áll, és ezzel jelentősen vezet az európai e-business helyszínek rangsorában, amelyet Párizs, Amszterdam és Frankfurt követ, akik szintén az első öt között vannak. Mindamellett, összehasonlítva más általános üzleti telephely-felmérésekkel, más városok és területek is kiemelkednek. Így például Dublint az e-business területén a negyedik legjobb helyre sorolják, míg Berlin és Stockholm a köztudatban kimondottan erősebb pozíciót foglal el – összehasonlítva azokat több, amúgy is elismert kereskedelmi központtal.

Találkoztunk számos specializált helyszínnel is, amelyek erre az üzletágra építenek, és egyben az e-business döntéshozók fejében is erősen „pozícionáltak”. Ezek közé sorolható Ile-de-France, Sophia Antipolis (Dél-Franciaország), Cambridge, a Temze Völgye és Rotterdam/Port Völgy.

Világviszonylatban, az Egyesült Államok vezeti az e-business telephelyek rangsorát, mivel az első tizenegy helyezettből hét itt található. A web világában méltán tölt be vezető szerepet a nyugati part, amelyet az is bizonyít, hogy San Francisco az első maga mögött hagyva New York-ot a második helyen. Amerikán kívül Tokió, Hong Kong és Szingapúr a legkedveltebbek az e-business szempontjából.

Véleményvezér

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.
Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között

Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között 

A közélet újabb mélypontjához értünk, persze keresztény szellemben.
Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem?

Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem? 

A pedofília terjedése új kérdéseket vet fel.
Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában

Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában 

Csehországban nemrégiben orosz ügynökök próbálták meg hatástalanítani vasúti jelzőrendszereket.
Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben

Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben 

Ismétlés a tudás anyja, vagy csak köznevetséget okozott a feledékenység.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo