A Voxline képviseli Magyarországon a mobil reklám világszervezetét

A mobil internetes szoftvertechnológiát fejlesztő Voxline Kft. június 21-én bejelentette, hogy a mobil reklám világszövetsége, a Wireless Advertising Association (WAA) felkérte a nemzetközi szervezet hivatalos magyarországi képviseletének ellátására.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A mobileszközök hazánkban is egyre növekvő penetrációja (ma kb. 38%) pedig az on-line reklámnál sokkal szélesebb közönséget tesz elérhetővé. A folyamatosan fejlődő technológia segítségével a mobil reklám lehetőségei hatékonyan kiaknázhatóak.

A Voxline tevékenysége mobil Internet szoftvertechnológiai megoldások fejlesztésére összpontosul. A vállalat szabadalmaztatott technológiái lehetővé teszik tetszőleges Web tartalom és más on-line adatbázisok testre szabott hozzáférését mobil és vezetékes eszközökről. Ez ideális terepet jelent a mobil reklámok alkalmazására, hiszen a felhasználó saját maga jelzi igényét reklámüzenetek fogadására. A magas szintű személyre szabhatóság segítségével a reklámüzenet célzottá, így a mobil felhasználó számára hasznos és érdekes tartalommá válik.

A legfontosabb alapelv a reklám hagyományos formáihoz képest újdonságot jelentő „opt-in” (engedélyhez kötött reklám), amely a fogyasztó beleegyezését előfeltételként szabja a reklámok terjesztéséhez.

A Voxline elkötelezte magát arra, hogy a világszerte dinamikusan bővülő mobil reklámipart. Magyarországon a WAA magas szintű szakmai elvárásainak és alapelveinek megfelelően képviselje és fejlessze. A WAA tagjaként a Voxline közvetlenül értesül a nemzetközi mobil reklám kampányokról, melyek tapasztalatait megosztja partnereivel, a tanultakat pedig sikerrel alkalmazza a hazai kampányok során. A WAA feladatául tűzte ki többek között a mobil reklám szabványok kidolgozását és ajánlását. A szervezet elsőként az SMS reklámok szabványait publikálta a közelmúltban, melynek kidolgozásában maga a Voxline is aktívan részt vett.

Wireless Advertising Association

A 2000 májusában megalakult, New York-i központú, szakmailag független Mobil Reklámszövetség (WAA) a mobil (vezeték nélküli) marketing és reklám szakterületének első számú világszervezete. A szövetség tagjai többek között mobilkészülékgyártók, mobilszolgáltatók, szoftverszolgáltatók, reklámügynökségek, hirdetők és szolgáltatásszállítók. A szervezet tevékenysége magába foglalja a szabványok és gyakorlati alkalmazások kidolgozását, értékelését és ajánlását, kutatások lebonyolítását.

Véleményvezér

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.
Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között

Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között 

A közélet újabb mélypontjához értünk, persze keresztény szellemben.
Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem?

Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem? 

A pedofília terjedése új kérdéseket vet fel.
Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában

Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában 

Csehországban nemrégiben orosz ügynökök próbálták meg hatástalanítani vasúti jelzőrendszereket.
Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben

Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben 

Ismétlés a tudás anyja, vagy csak köznevetséget okozott a feledékenység.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo