9,4 millióan vannak!

Március végére az egy évvel korábbihoz képest 6,61 százalékkal, 9,406 millióra nőtt a három hazai mobilszolgáltató ügyfeleinek száma - derül ki a Nemzeti Hírközlési Hatóság közleményéből. A múlt hónap végén az összes kártya 67,47 százaléka volt ilyen típusú, míg egy évvel korábban ez az arány még 72,06 százalék volt. Az előfizetői szám alapján a T-Mobile piaci részesedése 44,89, a Pannoné 33,17 míg a Vodafone-é 21,94 százalék volt. Márciusban 3748 mobilszámot hordoztak, a lehetőség 2004 májusi bevezetése óta pedig 110126-ot.

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Az első negyedévben a három hazai mobilszolgáltató ügyfeleinek száma közel 86 ezerrel nőtt - derül ki a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) közleményéből. Március végén a 100 főre jutó előfizetések száma 93,3 volt a február végi 93,0, a 2005. december végi 92,4 és a 2005. március végi 87,4 után. Az első negyedév végére az ügyfélszám 6,61 százalékkal haladta meg a 12 hónappal korábbi szintet.

Kevesebb kártyás

Az év első három hónapjában folytatódott a teljes ügyfélszámon belül a pre-paid (előre fizetett) kártyát használók arányának csökkenése. A negyedév végén az összes kártya 67,47 százaléka volt pre-paid, míg 2005 végén ez az arány 68,24 százalék, 2005 első negyedévének végén pedig még 72,06 százalék volt.

2006 március végére az előfizetői szám alapján a Pannon piaci részesedése 33,17 százalékon állt a február végi 33,10 százalék és a 2005 végi 33,22 százalék után. A T-Mobile részesedése a 2005 végi 45 százalék és a 2006 február végi 44,91 százalék után március végén 44,89 százalékos volt. A Vodafone piaci részesedése pedig 21,94 százalék volt az egy hónappal korábbi 21,99 százalék és a 2005 végi 21,78 százalék után.

A forgalmazásban részt vevő, azaz az utolsó három hónapban hívást, vagy SMS-t indító, illetve fogadó feltöltéses, valamint az előfizetéses kártyák száma márciusban mintegy 1500 darabbal 8 millió 751 ezerre csökkent. A forgalmazásban résztvevő kártyák száma a márciusi csökkenés ellenére az első negyedévben több mint 24 ezerrel nőtt.

T-Mobile: 45 százalék

A forgalmazásban részt vevő ügyfelek száma alapján, március végén a T-Mobile piaci részesedése 45,00 százalék (február végén 44,99 százalék, 2005 december végén 45,22 százalék). A Pannon részesedése az első negyedév végén 33,59 százalék (február végén 33,55 százalék, 2005 december végén 33,57 százalék), a Vodafone-é pedig 21,41 százalék (február végén 21,45 százalék, 2005 december végén 21,21 százalék) volt.

A három szolgáltató ügyfelei 2006 márciusában 3748 számot hordoztak a 2004 májusa óta igénybe vehető mobil-számhordozhatóság keretében. A Nemzeti Hírközlési Hatóság adatai szerint a számhordozhatóság 2006 március végéig összesen 110 126 mobilszámot érintett, ezen belül az ügyfelek 2006 első negyedévében 11 214 számot hordoztak.

Véleményvezér

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.
Ömlik az uniós pénz Lengyelországba

Ömlik az uniós pénz Lengyelországba 

Húznak el tőlünk a lengyelek, de nagyon.
Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten

Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten 

Van-e még lejjebb, vagy már a gödör fenekén vagyunk?
Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt

Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt  

A miniszterelnök magára hagyta a magyar idős embereket.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo