11 tipp, hogy sikeres legyen a céges weboldalunk

Héjj Szilárd MarketingArc szerint, ha az alábbi tippekre ügyelünk weboldalunk elkészítésekor, akkor már szinte félúton járunk a sikeres online kommunikáció felé! A másik fele pedig az, hogy az adott oldalt ismertté kell tenni! Ebben segít a jó, hatékony online marketing!

1. Ne legyen flash alapú! Google nem honorálja a flash alapú weboldalakat!

2. Tartalmilag releváns legyen a vállalkozásunkkal! Tartalom legyen tömör és lényegretörő!

3. A tartalmak legyen frissek!

4. Legyen Google keresőbarát!

5. Összhang legyen a grafikai megjelenés és a szöveges tartalom között!

6. Átlátható legyen! A menüpontok egyértelműek kell, hogy legyenek!

7. Adjunk valami olyan pluszt a weboldalunkon, melyet a konkurencia nem ad!

8. Használjunk Google Webmaster Tools-t vagy egyéb más olyan szoftvert, ami segít abban, hogy a honlapunk még inkább keresőbaráttá váljon!

9. Kommunikáljunk az ügyfelekkel! Ha az ügyfelek kapcsolatba szeretnének kerülni a cégünkkel, azt a lehető legegyszerűbb módon tehessék meg!

10. Ellenőrizzük le a weboldalunkat a legelterjedtebb böngészőkben,hogy helyesen működik-e! Chrome, Mozilla, Internet Explorer stb..

11. Természetesen talán plusz egyként, , hogy, ha van céges facebook profilunk akkor a honlapunk és a céges profilunk legyen összekötve.

Véleményvezér

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo