Új márkanév Magyarországon

A nyár végére a Bank Austria Creditanstalt Hungary Rt. és a HypoVereinsbank Hungária Rt. egyesülésével létrejövő új magyar bank márkaneve HVB Hungary lesz.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A márka a HVB csoport „Régiók bankja” koncepcióját optimálisan juttatja kifejezésre: az erős, regionális bankok kiváló piacismeretet, erős ügyfélkötődést és gyors döntéseket garantálnak. Ezt a koncepciót erősíti az országnév „Hungary” márkanévben való megjelenítése. A nagy nemzetközi bank előnyeit a szolgáltatások egységesen magas színvonala, integrált rizikó- és tőkemenedzsment és a központi backoffice jelentik. Ezeket a tulajdonságokat egyesíti a „HVB” elnevezés. Az ország angolul történő megjelölése a nemzetköziséggel egyidejűleg a regionális kötődést is hangsúlyozza. A logó „HVB” és „Hungary” elemeit a Bank Austriát szimbolizáló piros hullám köti össze, hiszen a Bank Austria a HVB csoporton belül Közép-Kelet-Európa piacaiért felelős. A piros hullám tehát a HVB Hungary-nek a Bank Austriához mint feltörekvő régió vezető bankcsoportjához való tartozását fejezi ki.

A HVB Hungary 1, 8 Mrd euró mérlegfőösszeggel rendelkezik és 46 fiókban több mint 70 000 ügyfelet fog kiszolgálni. Ezzel Magyarország 5. legnagyobb bankintézete jött létre, amely 6%-os piaci részesedést tudhat magáénak. A közép-kelet-európai régiót tekintve a Bank Austria 750 fiókból álló hálózatot működtet, 18 600 munkatársa 2,5 millió ügyfél igényeit elégíti ki.

HVB Hungary márkanév egy átfogó koncepció része. A HypoVereinsbank márkaépítését a Bank Austriával és konszernvállalataival történt integráció által megnyitott új dimenziókhoz igazította és újra értelmezte azt: a csoport márkaneve HVB Group lett. Ez a márka tükrözi a csoport ütőképességét, és a bank integrációra való képességét bizonyítja, melynek segítségével hatékonyan valósíthatja meg a növekedési stratégiáját Európában.

Véleményvezér

Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem?

Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem? 

A pedofília terjedése új kérdéseket vet fel.
Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában

Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában 

Csehországban nemrégiben orosz ügynökök próbálták meg hatástalanítani vasúti jelzőrendszereket.
Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben

Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben 

Ismétlés a tudás anyja, vagy csak köznevetséget okozott a feledékenység.
Meddig élnek a magyarok?

Meddig élnek a magyarok?  

A várható élettartamot tekintve Szlovénia lekörözte Ausztriát.
Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo