Új márkanév Magyarországon

A nyár végére a Bank Austria Creditanstalt Hungary Rt. és a HypoVereinsbank Hungária Rt. egyesülésével létrejövő új magyar bank márkaneve HVB Hungary lesz.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

A márka a HVB csoport „Régiók bankja” koncepcióját optimálisan juttatja kifejezésre: az erős, regionális bankok kiváló piacismeretet, erős ügyfélkötődést és gyors döntéseket garantálnak. Ezt a koncepciót erősíti az országnév „Hungary” márkanévben való megjelenítése. A nagy nemzetközi bank előnyeit a szolgáltatások egységesen magas színvonala, integrált rizikó- és tőkemenedzsment és a központi backoffice jelentik. Ezeket a tulajdonságokat egyesíti a „HVB” elnevezés. Az ország angolul történő megjelölése a nemzetköziséggel egyidejűleg a regionális kötődést is hangsúlyozza. A logó „HVB” és „Hungary” elemeit a Bank Austriát szimbolizáló piros hullám köti össze, hiszen a Bank Austria a HVB csoporton belül Közép-Kelet-Európa piacaiért felelős. A piros hullám tehát a HVB Hungary-nek a Bank Austriához mint feltörekvő régió vezető bankcsoportjához való tartozását fejezi ki.

A HVB Hungary 1, 8 Mrd euró mérlegfőösszeggel rendelkezik és 46 fiókban több mint 70 000 ügyfelet fog kiszolgálni. Ezzel Magyarország 5. legnagyobb bankintézete jött létre, amely 6%-os piaci részesedést tudhat magáénak. A közép-kelet-európai régiót tekintve a Bank Austria 750 fiókból álló hálózatot működtet, 18 600 munkatársa 2,5 millió ügyfél igényeit elégíti ki.

HVB Hungary márkanév egy átfogó koncepció része. A HypoVereinsbank márkaépítését a Bank Austriával és konszernvállalataival történt integráció által megnyitott új dimenziókhoz igazította és újra értelmezte azt: a csoport márkaneve HVB Group lett. Ez a márka tükrözi a csoport ütőképességét, és a bank integrációra való képességét bizonyítja, melynek segítségével hatékonyan valósíthatja meg a növekedési stratégiáját Európában.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo