Új márkanév Magyarországon

A nyár végére a Bank Austria Creditanstalt Hungary Rt. és a HypoVereinsbank Hungária Rt. egyesülésével létrejövő új magyar bank márkaneve HVB Hungary lesz.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A márka a HVB csoport „Régiók bankja” koncepcióját optimálisan juttatja kifejezésre: az erős, regionális bankok kiváló piacismeretet, erős ügyfélkötődést és gyors döntéseket garantálnak. Ezt a koncepciót erősíti az országnév „Hungary” márkanévben való megjelenítése. A nagy nemzetközi bank előnyeit a szolgáltatások egységesen magas színvonala, integrált rizikó- és tőkemenedzsment és a központi backoffice jelentik. Ezeket a tulajdonságokat egyesíti a „HVB” elnevezés. Az ország angolul történő megjelölése a nemzetköziséggel egyidejűleg a regionális kötődést is hangsúlyozza. A logó „HVB” és „Hungary” elemeit a Bank Austriát szimbolizáló piros hullám köti össze, hiszen a Bank Austria a HVB csoporton belül Közép-Kelet-Európa piacaiért felelős. A piros hullám tehát a HVB Hungary-nek a Bank Austriához mint feltörekvő régió vezető bankcsoportjához való tartozását fejezi ki.

A HVB Hungary 1, 8 Mrd euró mérlegfőösszeggel rendelkezik és 46 fiókban több mint 70 000 ügyfelet fog kiszolgálni. Ezzel Magyarország 5. legnagyobb bankintézete jött létre, amely 6%-os piaci részesedést tudhat magáénak. A közép-kelet-európai régiót tekintve a Bank Austria 750 fiókból álló hálózatot működtet, 18 600 munkatársa 2,5 millió ügyfél igényeit elégíti ki.

HVB Hungary márkanév egy átfogó koncepció része. A HypoVereinsbank márkaépítését a Bank Austriával és konszernvállalataival történt integráció által megnyitott új dimenziókhoz igazította és újra értelmezte azt: a csoport márkaneve HVB Group lett. Ez a márka tükrözi a csoport ütőképességét, és a bank integrációra való képességét bizonyítja, melynek segítségével hatékonyan valósíthatja meg a növekedési stratégiáját Európában.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo