Új megoldás a kgfb-szerződésekhez

A több mint 5,6 millió kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási szerződést magába foglaló piacot vette célba a K&H legújabb fejlesztésével.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A K&H mobilbankon keresztül pár lépéssel azonnal megköthető a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb) és a biztosítási díj is rögtön rendezhető. A mobilos kgfb-kötési megoldást egyelőre a K&H 432 ezer mobilbanki eléréssel rendelkező ügyfele használhatja - közölte a K&H Biztosító, amely összesen több mint 1 millió kgfb-szerződésével 17 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik.

Növekedést hozhat rövid és hosszú távon egyaránt a K&H Csoport új lépése, amely illeszkedik a társaság digitális csatornák fejlesztését célzó stratégiájába. Nem ez az első hasonló fejlesztés, idén májustól már az utas- és lakásbiztosítást is köthetnek az ügyfelek a K&H mobilbankban, pár hete pedig elindult a lakásbiztosítások esetében az azonnali kárkifizetés.

Digitalizálódó piac

Kaszab Attila, a jelenleg több mint 1 millió kgfb-szerződéssel rendelkező K&H Biztosító vezérigazgató-helyettese elmondta: „A digitális megoldásokkal időt, energiát takarítunk meg ügyfeleinknek. Újabb szintlépést jelent, hogy mostantól már a kötelező felelősségbiztosítás is néhány perc alatt megköthető a K&H mobilbankban.”

A K&H Biztosító ezen a területen is meghatározó, hiszen a jelenlegi 1 milliós kgfb-szerződésével a piaci részesedése 17 százalékos. A teljes kgfb-piacon a Magyar Nemzeti Bank adatai szerint az első negyedévben a díjbevétel 8,3 százalékkal 77,7 milliárd forintra nőtt, ezzel párhuzamosan a bruttó kárráfordítás, vagyis az az összeg, amelyet a biztosítók a kgfb-károkra kifizettek 10,5 százalékkal 26,3 milliárd forintra emelkedett. 2020 első negyedévében a K&H Biztosító díjbevétele a nem-élet üzletágban 16,7 milliárd forint volt, ami éves összehasonlításban 6 százalékos növekedésnek felel meg. A nem-élet biztosítási termékek háromnegyed részét teszi ki a kötelező gépjármű-felelősség biztosítás.

Mobilbank és mobilbiztosító egyben

A jövőben a K&H új, mobilos megoldásának köszönhetően egyszerűbb lesz a kgfb-szerződés megkötése. A K&H mobilbankban a Biztosítások menüpont alatt érhető el az új funkció, mellyel a biztosításkötés során nem kell adatok sokaságát beírni, mindössze háromra van szükség: a jármű rendszámára, a bonus-malus fokozatra, valamint a biztosítás kezdetének dátumára. A szóban forgó adatok megadása után szinte azonnal elkészül a díjkalkuláció, ha ezt az ügyfél elfogadja, akkor lényegében életbe lép a szerződés. A biztosítási díj a mobilbankban elérhető bármelyik bankkártyával azonnal rendezhető, a biztosítási szerződést pedig akár papíralapon, akár elektronikusan is kérhetik az érintettek.

Véleményvezér

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo