Új főszerkesztő a Piac&Profit magazinnál

Demcsák Mária átadta a Piac&Profit magazin főszerkesztői posztját a lap eddigi főszerkesztő-helyettesének, Sebők Orsolyának. A Piac&Profit szerdán megjelenő szeptemberi száma már az új főszerkesztő irányításával készült. Demcsák Mária a lapot a továbbiakban alapító főszerkesztőként jegyzi, az operatív lapkészítésből kivonult, hogy a Piac&Profit Kiadó eddig is általa irányított más projektjeire koncentrálva folytassa tevékenységét.

Sebők Orsolya
Újságíróként kezdett 2001-ben a Piac&Profit magazinnál – előtte elemző közgazdászként dolgozott –, fő területe az általános és vállalati pénzügyek, valamint az Európai Unió. 2007-től rovatvezető, 2011 szeptembere óta a lap főszerkesztő-helyettese.
A kiadó tulajdonos-vezetői a cégnél már korábban elindult fejlesztési folyamat kiszélesítéséről, felgyorsításáról és a struktúra ennek megfelelő átalakításáról döntöttek. A főszerkesztőváltás újabb állomás ebben a folyamatban, amelynek célja, hogy az offline és online lap, valamint a rendkívüli ütemben fejlődő konferencia-üzletág célközönsége, a kis- és középvállalati kör minél teljesebb körű információt és szolgáltatást kapjon a hatékony és sikeres működéshez. (A szeptemberi Piac&Profit magazin itt érhető el.)

E folyamatba illeszkedik az offline és online lap tartalmának és szerkesztésének újszerű összehangolása, a Piac & Profit-konferenciák tematikájának kiszélesítése, a rendezvények számának gyarapodása.

A kiadó szeptemberben, illetve októberben induló két új projektje, az összefogásra és a kölcsönös előnyökre építő Piac & Profit Klub, valamint a kezdő és haladó vállalkozások számára különböző tematikájú egynapos tréningeken hasznos gyakorlati ismereteket nyújtó Kkv Akadémia is ezt a célt szolgálja.

 

Mindezek mellett a kiadó hamarosan újabb, a kis- és középvállalkozásoknak szóló szolgáltatással jelentkezik.

A Piac&Profit Kiadóról
A Piac&Profit Kiadó 1997 eleje óta van jelen a hazai lappiacon a Piac&Profit című üzleti magazinnal, amely egy éve digitális változatban is kapható. 2002 óta jelenik meg a Konyha & Fürdő című életmódmagazinja, amelynek szintén van digitális változata.
A kiadó Magyarországon az elsők között jelentkezett internetes információszolgáltatással kisvállalkozók számára, majd rövidesen a Piac&Profit Online (www.piacesprofit.hu) gazdasági site-tal, amely aztán kibővült az Autóblog (autoblog.hu) és az Életforma (eletforma.hu) oldalakkal.
A cég tevékenységének fontos része a konferencia-üzletág. A kis- és középvállalati tematika mellett a kiadó egyik legismertebb konferenciasorozata volt 8 éven át az E-magyarország, e-kormányzat. Ugyancsak hosszú évek óta központi témája a fenntartható fejlődés (Cégek a fenntartható fejlődésért, Magyar „Fenntarthatósági Csúcs”).
A Piac&Profit Kiadó szervezi – ez év novemberében immár 13. alkalommal – a László Ervin professzor és Demcsák Mária által alapított Üzleti Etikai Díj gálaestjét is. A cég két új, most induló projektje a Piac&Profit Klub és a Kkv Akadémia. A Piac&Profit Kiadó 2011-ben és 2012-ben is elnyerte a Superbrands címet.

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo