Új főszerkesztő a Piac&Profit magazinnál

Demcsák Mária átadta a Piac&Profit magazin főszerkesztői posztját a lap eddigi főszerkesztő-helyettesének, Sebők Orsolyának. A Piac&Profit szerdán megjelenő szeptemberi száma már az új főszerkesztő irányításával készült. Demcsák Mária a lapot a továbbiakban alapító főszerkesztőként jegyzi, az operatív lapkészítésből kivonult, hogy a Piac&Profit Kiadó eddig is általa irányított más projektjeire koncentrálva folytassa tevékenységét.

Sebők Orsolya
Újságíróként kezdett 2001-ben a Piac&Profit magazinnál – előtte elemző közgazdászként dolgozott –, fő területe az általános és vállalati pénzügyek, valamint az Európai Unió. 2007-től rovatvezető, 2011 szeptembere óta a lap főszerkesztő-helyettese.
A kiadó tulajdonos-vezetői a cégnél már korábban elindult fejlesztési folyamat kiszélesítéséről, felgyorsításáról és a struktúra ennek megfelelő átalakításáról döntöttek. A főszerkesztőváltás újabb állomás ebben a folyamatban, amelynek célja, hogy az offline és online lap, valamint a rendkívüli ütemben fejlődő konferencia-üzletág célközönsége, a kis- és középvállalati kör minél teljesebb körű információt és szolgáltatást kapjon a hatékony és sikeres működéshez. (A szeptemberi Piac&Profit magazin itt érhető el.)

E folyamatba illeszkedik az offline és online lap tartalmának és szerkesztésének újszerű összehangolása, a Piac & Profit-konferenciák tematikájának kiszélesítése, a rendezvények számának gyarapodása.

A kiadó szeptemberben, illetve októberben induló két új projektje, az összefogásra és a kölcsönös előnyökre építő Piac & Profit Klub, valamint a kezdő és haladó vállalkozások számára különböző tematikájú egynapos tréningeken hasznos gyakorlati ismereteket nyújtó Kkv Akadémia is ezt a célt szolgálja.

 

Mindezek mellett a kiadó hamarosan újabb, a kis- és középvállalkozásoknak szóló szolgáltatással jelentkezik.

A Piac&Profit Kiadóról
A Piac&Profit Kiadó 1997 eleje óta van jelen a hazai lappiacon a Piac&Profit című üzleti magazinnal, amely egy éve digitális változatban is kapható. 2002 óta jelenik meg a Konyha & Fürdő című életmódmagazinja, amelynek szintén van digitális változata.
A kiadó Magyarországon az elsők között jelentkezett internetes információszolgáltatással kisvállalkozók számára, majd rövidesen a Piac&Profit Online (www.piacesprofit.hu) gazdasági site-tal, amely aztán kibővült az Autóblog (autoblog.hu) és az Életforma (eletforma.hu) oldalakkal.
A cég tevékenységének fontos része a konferencia-üzletág. A kis- és középvállalati tematika mellett a kiadó egyik legismertebb konferenciasorozata volt 8 éven át az E-magyarország, e-kormányzat. Ugyancsak hosszú évek óta központi témája a fenntartható fejlődés (Cégek a fenntartható fejlődésért, Magyar „Fenntarthatósági Csúcs”).
A Piac&Profit Kiadó szervezi – ez év novemberében immár 13. alkalommal – a László Ervin professzor és Demcsák Mária által alapított Üzleti Etikai Díj gálaestjét is. A cég két új, most induló projektje a Piac&Profit Klub és a Kkv Akadémia. A Piac&Profit Kiadó 2011-ben és 2012-ben is elnyerte a Superbrands címet.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo