Új csillaga van az autógyártásnak, a Porschét is megelőzi

A legjobb és legrosszabb autók a márkahűség szempontjából. Hányan vennék meg ugyanazt a márkát a Consumer Reports elégedettségi felmérése szerint. Több mint 330 000 járműtulajdonos válaszolt.

Az első helyen egy amerikai startup márkája végzett a Rivian. Ez a cég egy 2009-ben alapított amerikai elektromos járműgyártó. A márka tulajdonosainak 86 százaléka mondta, hogy újra tőlük vásárolna. Érdekes, hogy a márka rabjai annyira ragaszkodnak gépkocsijaikhoz, hogy a többszöri visszahívás ellenére sem váltanának más típusra.

A legkevésbé lojális vásárlói a japán Infiniti márkának vannak. Ezzel teljesen borul a papírforma, hiszen a közvélekedés szerint a japán autók a legjobbak, míg az amerikaiak a legrosszabbak.

A sorvégén a Nissan luxusmárkája, az Infiniti található, a tulajdonosok mindössze 43 százaléka mondta azt, hogy a következő autójukat is ettől a márkától választaná

Az Infiniti márkakereskedések tisztában vannak a riasztó tendenciával, ennek okát pedig abban látják, hogy képtelenek voltak megújulni. Egy nemrégiben adott interjúban Steve Lapin, az Infiniti Nemzeti Kereskedői Tanácsadó Testületének elnöke azt mondta: „A termék a király. Az Infinitinek jelenleg nincsenek megfelelő termékei a piaci versenyhez.”

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo