Az első helyen egy amerikai startup márkája végzett a Rivian. Ez a cég egy 2009-ben alapított amerikai elektromos járműgyártó. A márka tulajdonosainak 86 százaléka mondta, hogy újra tőlük vásárolna. Érdekes, hogy a márka rabjai annyira ragaszkodnak gépkocsijaikhoz, hogy a többszöri visszahívás ellenére sem váltanának más típusra.
A legkevésbé lojális vásárlói a japán Infiniti márkának vannak. Ezzel teljesen borul a papírforma, hiszen a közvélekedés szerint a japán autók a legjobbak, míg az amerikaiak a legrosszabbak.
A sorvégén a Nissan luxusmárkája, az Infiniti található, a tulajdonosok mindössze 43 százaléka mondta azt, hogy a következő autójukat is ettől a márkától választaná
Az Infiniti márkakereskedések tisztában vannak a riasztó tendenciával, ennek okát pedig abban látják, hogy képtelenek voltak megújulni. Egy nemrégiben adott interjúban Steve Lapin, az Infiniti Nemzeti Kereskedői Tanácsadó Testületének elnöke azt mondta: „A termék a király. Az Infinitinek jelenleg nincsenek megfelelő termékei a piaci versenyhez.”